Fandom

Naruto Wiki

A (Drugi Raikage)

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

A

2nd Raikage.png

(エー, Ē)

  • Drugi Raikage (二代目雷影, Nidaime Raikage)

Debiut

Manga Rozdział 527
Występuje w Anime i Manga

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Ryb.svg 1 Marca
Wiek Nie Żyje
Wzrost
  • Część II: 184,2 cm
Waga
  • Część II: 84,2 kg
Grupa krwi 0
Zajęcie Raikage
Przynależność Symbol Kumogakure.svg Kumogakure

Ranga

Ranga Ninja

A (エー, Ē) był Drugim Raikage (二代目雷影, Nidaime Raikage; dosł. Drugi Cień Błyskawicy) Kumogakure.

Przeszłość

First Gokage summit.png

Pierwsze w historii zwołanie Szczytu Kage.

Przed tym jak został Drugim Raikage towarzyszył Pierwszemu Raikage podczas pierwszego w historii Szczytu Kage. Stał za jego plecami i pilnie się przyglądał.

Za jego rządów Kumogakure nawiązała formalny sojusz z Konohagakure. Podczas ceremonii on i Drugi Hokage zostali zaatakowani przez Złotego i Srebrnego Brata, którzy starali się dokonać zamachu stanu. Nie wiadomo co stało się z Drugim Raikage, natomiast Drugi Hokage powiedział, że ledwo uszli z życiem.

Wygląd

Drugi Raikage był ciemnoskórym mężczyzną z szerokim, płaskim nosem i ciemnymi oczami. Miał długie, czarne włosy sięgające do ramion, które nosił w dość osobliwym stylu wraz ze zwężającą się bródką i zakrzywionymi do wewnątrz bakobrodami. Nosił standardowy strój shinobi z Kumogakure wraz z białym ochraniaczem na czoło oraz koszulę z wysokim kołnierzem. Jego strój ozdobiony był licznymi odznaczeniami a prawe ramię osłonięte było płytką podobną do tej noszonej przez samurajów. Na nosie ma prostokątne oznakowanie w kolorze złotym.

Zanim został Drugim Raikage nosił ciemną koszulę z długimi rękawami, szalik, ciemne spodnie i zwykłą opaskę.

Umiejętności

Nie wiele wiadomo o jego zdolnościach, można natomiast wnioskować, ze był jednym z najpotężniejszych shinobi Kumogakure. Został mianowany Drugim Raikage a wcześniej towarzyszył swojemu poprzednikowi podczas pierwszego Szczytu Kage.

Część II

Kaguya Ōtsutsuki Atakuje

Combined Kage summoning.png

Wzywanie dusz zmarłych Kage.

Podobnie jak reszta zmarłych Kage, jego dusza została wezwana ze świata zmarłych przez Hagoromo Ōtsutsuki do pomocy w walce z Kaguyą.

Więcej w Fandom

Losowa wiki