Fandom

Naruto Wiki

Akahigi: Hyakki no Sōen

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Akahigi: Hyakki no Sōen[1]

  • Manga
  • Anime

Nazwa

Japońska 赤秘技・百機の操演
Rōmaji Akahigi: Hyakki no Sōen
Dosłowna Polska Czerwona Sekretna Technika: Występ Stu Marionetek

Debiut

Manga Rozdział 272
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja 5
OVA Naruto Shippūden: UNSG anime cutscenes

Dane

Klasyfikacja Ninjutsu
Ranga Ranga S
Klasa Ofensywna, Defensywna
Zasięg Dowolny

Inne Jutsu

Użytkownicy

By rozpocząć technikę, Sasori usuwa zwój przywołania z pleców. Wtedy otwiera prawą kieszeń na klatce piersiowej, by wyemitować więcej niż sto sznurków czakry, które dosięgają zwoju. Ze zwoju wyłania się więcej niż sto marionetek noszących czerwone płaszcze.

Ponieważ nawet najbardziej elitarni marionetkarze nie mogę kontrolować więcej niż dziesięciu marionetek na raz (jedna na palec), technika ta jest dowodem wyższości Sasoriego w Technice Marionetki. Zazwyczaj ruchy marionetek zależne są od woli użytkownika i przez to będzie istniała przerwa czasowa pomiędzy komendą użytkownika, a odpowiedzą marionetki. Jednakże, ze względu na to, że setka marionetek są bezpośrednio połączone do rdzenia Sasoriego, nie ma żadnej przerwy czasowej w rozkazach Sasoriego, a ruchach marionetek.

Sasori stwierdził, że podbije cały kraj za pomocą tej techniki. Jednakże wiele marionetek zostało zniszczonych podczas bitwy Sasoriego z Chiyo i Sakurą Haruno, choć udało im się zniszczyć parę z Białej Sekretnej Techniki: Kolekcja Dziesięciu Marionetek Chikamatsu. Choć tym stu marionetkom brakowało pracy zespołowej, najwyraźniej używali samej mocy i liczebności, by przytłoczyć przeciwników. Nawet gdy ich liczba się zmniejszyła nie były wcale mniej niebezpieczne, gdyż po prostu pozwoliło to Sasoriemu na większym skupieniu się na pozostałych marionetkach.

Jak w przypadku wszystkich marionetek Sasoriego, broń tych jest pokryta specjalną trucizną, która zabiłaby ofiarę po trzech dniach bolesnego paraliżu.

Ciekawostki

  • W anime, dwie marionetki są na krótko pokazane z oczami Sharingan.[2]

Źródła

  1. Trzeci Databook, strona 223
  2. Naruto: Shippūden odcinek 26 — 13:28, 16:24

Więcej w Fandom

Losowa wiki