FANDOM

Akane (アカネ, Akane) to osiłek, który ukradł pieska Inariemu.

Przeszłość

Po tym jak traci zainteresowanie Pochim, Akane wrzuca go do morza. Kiedy Inari waha się czy pójść i uratować go, Akane wepchnął go również. Chociaż Inari zaczął się topić, Akane i jego koledzy odeszli. Po tym jak Kaiza uratował Inariemu, poważnie porozmawiał z Akane.

Osobowość

Wygląd

Część II

Historia Konohy

Akane jako nastolatek

Akane jako nastolatek.

W anime, gdy Inari poszedł zwrócić kupon Naruto, wpada na Akane i jego przyjaciół. Wiedząc, że Drużyna 7 skończyła swoją misję, Akane i jego przyjaciele decydują się pobić Inariego ponownie. Zōri i Waraji usłyszeli to i porywają Inariego, wraz z Akane i jego przyjaciółmi. Akane i jego przyjaciele są przerażeni i płaczą nad tym co bandyci mogą zrobić z ich życiem poza Inarim, który mówi im że płakanie nic nie rozwiąże i udaje mu się ich uwolnić. Mówi Akane i jego przyjaciołom, by zawiadomili wioskę, podczas gdy on odwróci uwagę bandytów. Akane i jego przyjaciele wpadają na Naruto i Sasuke, którzy wtedy ratują Inariego i zatrzymują bandytów wraz z mieszkańcami. Akane przeprasza Inariego za bicie go, rozumiejąc że był w błędzie co do niego i stają się przyjaciółmi. Jest teraz stolarzem i pomaga w odbudowaniu Konohy po jej destrukcji przez Paina.

Ciekawostki

Źródła

  1. Pierwszy Databook, strona 141