Wikia

Naruto Wiki

Akane

Komentarze0
3794strony na
tej wiki

Akane[1]

Akane1

(アカネ, Akane)

Debiut

Manga Rozdział 20
Anime Naruto Odcinek 11
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński Yuko Satou

Dane Osobowe

Płeć Płeć Męska Mężczyzna
Wiek 9
Zajęcie Stolarz
Przynależność Symbol Kraju Fal Kraj Fal
Rodzina

Akane (アカネ, Akane) to osiłek, który ukradł Pochiego od Inariego.

Przeszłość Edytuj

Po tym jak traci zainteresowanie Pochim, Akane wrzuca go do morza. Kiedy Inari waha się czy pójść i uratować go, Akane wepchnął go również. Chociaż Inari zaczął się topić, Akane i jego koledzy odeszli. Po tym jak Kaiza uratował Inariemu, poważnie porozmawiał z Akane.

Część II Edytuj

Historia Konohy Edytuj

Akane jako nastolatek

Akane jako nastolatek.

W anime, gdy Inari poszedł zwrócić kupon Naruto, wpada na Akane i jego przyjaciół. Wiedząc, że Drużyna 7 skończyła swoją misję, Akane i jego przyjaciele decydują się pobić Inariego ponownie. Zōri i Waraji usłyszeli to i porywają Inariego, wraz z Akane i jego przyjaciółmi. Akane i jego przyjaciele są przerażeni i płaczą nad tym co bandyci mogą zrobić z ich życiem poza Inarim, który mówi im że płakanie nic nie rozwiąże i udaje mu się ich uwolnić. Mówi Akane i jego przyjaciołom, by zawiadomili wioskę, podczas gdy on odwróci uwagę bandytów. Akane i jego przyjaciele wpadają na Naruto i Sasuke, którzy wtedy ratują Inariego i zatrzymują bandytów wraz z mieszkańcami. Akane przeprasza Inariego za bicie go, rozumiejąc że był w błędzie co do niego i stają się przyjaciółmi. Jest teraz stolarzem i pomaga w odbudowaniu Konohy po jej destrukcji przez Paina.

Źródła Edytuj

  1. Pierwszy Databook, strona 141

Więcej od Wikii

Losowa wiki