Fandom

Naruto Wiki

Akatsuchi

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Akatsuchi

Akatsuchi.png

Akatsuchi epilog.png

(赤ツチ, Akatsuchi)

Debiut

Manga Rozdział 454
Film The Last: Naruto the Movie
Gra Naruto Shippūden 3D: The New Era
Występuje w Anime, Manga, Gra, Powieść i Film

Głos

Japoński Kenta Miyake Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Koziorożca.svg 11 Stycznia
Wiek
  • Część II: 20
Wzrost
  • Część II: 200 cm
Waga
  • Część II: 137 kg
Grupa krwi B
Zajęcie Ochroniarz Tsuchikage
Przynależność
Partner Kurotsuchi

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja IW-08718
Typy Natury

Jutsu

Akatsuchi (赤ツチ, Akatsuchi) jest jōninem z Iwagakure.

Osobowość

Akatsuchi jest dobroduszną osobą o wesołym usposobieniu. Jako ochroniarz Tsuchikage jest mu głęboko oddany i zawsze stara się być przy jego boku. Podczas walki Akatsuchi okazuje się być rozsądnym i skutecznym shinobi.

Wygląd

Akatsuchi to duży mężczyzna o ciemnych oczach i włosach, których kolce wystają na plecach z pod czerwonej chusty z ochraniaczem na czoło. Ma również duże policzki i pulchny nos. Nosi mundur Iwagakure oraz czerwone rękawy i żółty szalik.

Umiejętności

Skalny Golem.png

Akatsuchi tworzy kamiennego golema

Choć umiejętności Akatsuchiego nie zostały ukazane w pełni w bitwie, to podczas ataku Zetsu, Akatsuchi pokazał zdolność do wyrzucania dużych skalnych golemów z ust. Wykazał także zdolność do tworzenia kamiennych klonów. Podczas Szczytu Kage, gdy A uniósł się gniewem, Akatsuchi pokazał, że mimo swoich rozmiarów, potrafi poruszać się zadziwiająco szybko. Jego rozmiary sugerują także dużą siłę fizyczną, co może potwierdzać fakt iż Akatsuchi bez problemu potrafił nosić ciężkie bagaże przez dłuższy okres czasu.

Część II

Szczyt Kage

Tsuchikage & guards.png

Akatsuchi towarzyszący Tsuchikage w podróży na Szczyt Kage

Akatsuchi wyruszył wraz Kurotsuchi jako ochroniarz Trzeciego Tsuchikage na szczyt Kage zwołany przez czwartego Raikage. Kiedy Ōnoki nabawił się kontuzji biodra starając się podnieść swój bagaż, Akatsuchi postanowił nieść nie tylko jego bagaż ale i jego samego.

Bodyguards on the offensive.png

Ochroniarze Kage w ofensywie

Gdy zdenerwowany Raikage zniszczył stół podczas spotkania Kage, Akatsuchi zareagował błyskawicznie z zamiarem obrony swego przywódcy, został jednak zatrzymany przez Ōnokiego. Kiedy biały Zetsu pojawił się na szczycie Kage, Akatsuchi i Kurotsuchi błyskawicznie stanęli w obronie Tsuchikage. Później, gdy Sasuke infiltruje salę w której odbywa się narada, Akatsuchi i Tsuchikage decydują się go nie ścigać, pozwalając by pościgiem zajęła się Piąta Mizukage. Następnie Akatsuchi został zaatakowany przez Zetsu dając się złapać w jego technikę zarodników. Gdy Sasuke ucieka Mei, Ōnoki sugeruje im przyłączenie się do walki. Akatsuchi przechodząc do działania utworzył dużego kamiennego golema, którym posłużył się by wyciągnąć Zetsu ze swojego ciała.

Po tym jak Madara opowiedział historię Dziesięcioogoniastego i Mędrca Sześciu Ścieżek oraz wypowiedział Czwartą Wielką Wojnę Shinobi, Akatsuchi powrócił do Iwagakure z Tsuchikage i Kurotsuchi, gdzie zostali poinformowani że Daimyō Kraju Ziemi zaakceptował przystąpienie do Sojuszu Shinobi.

Ograniczenie Jinchūriki

Akatsuchi zatrzymuje Onokiego.png

Akatsuchi powstrzymuje Tsuchikage przed dezintegracją Żółwiej Wyspy.

Gdy okazało się, że Kisame Hoshigakiemu udało się odkryć miejsce ukrycia Naruto i Killera B, Ōnoki zabrał Akatsuchi i Kurotsuchi używając jutsu latania aby wzmocnić ochronę Jinchūriki, Akatsuchi natomiast cieszył się jak dziecko z możliwości latania. W drodze na miejsce napotkali Kabuto wraz z przywołanym przez niego Deidarą. Akatsuchi, jak również Kurostuchi, wyrazili zadowolenie z faktu, iż, jak sądzili, Deidara przeżył walkę z Sasuke, co może wskazywać na bliższą znajomość tej trójki. Tsuchikage uświadomił ich jednak, że wskrzeszony Deidara jest jedynie przywołaniem.

Akatsuki ochrania Tsuchikage.png

Akatsuchi broni się przed atakiem Deidary

Gdy Deidara zaatakował detonując swoje gliniane klony, Akatsuchi stworzył kamiennego klona Tsuchikage odpierając atak. W momencie gdy Tsuchikage zamierzał użyć niszczycielskiej techniki uwolnienia pyłu, Akatsuchi powstrzymał go obawiając się o bezpieczeństwo wyspy-żółwia. Kiedy Ōnoki i Deidara kontynuowali pojedynek wyżej w przestworzach, latali tak szybko że Akatsuchi miał duże problemy by za nimi nadążyć.

Światowa Wojna Shinobi

Podczas gdy wojska Sojuszu Shinobi wyruszyły w drogę, Akatsuchi pozostał razem z Tsuchikage jako jego ochroniarz. Po odejściu Ōnokiego na pole bitwy jego lokalizacja jest nieznana.

Ciekawostki

  • Akatsuchi (赤土) znaczy "Czerwona Ziemia".

Więcej w Fandom

Losowa wiki