Wikia

Naruto Wiki

Aktywacja Izanami

Komentarze0
3773strony na
tej wiki

Aktywacja Izanami

(イザナミ発動(), Izanami hatsudō)

Dane Rozdziału

Tom 61
Poprzedni Bym mógł być sobą
Rozdział 586
Następny Kiedy dochodzi godzina 9
Wątek Światowa Wojna Shinobi

Debiut

Jutsu

Izanami

Aktywacja Izanami (イザナミ発動(), Izanami hatsudō) jest 586. rozdziałem mangi Naruto.

Opis Edytuj

Regenerując się, Itachi wzywa Sasuke, gdy Kabuto rusza, by umieścić swój talizman w celu nadpisania umysłu Itachiego. Odpowiadając, Sasuke rzuca swoim mieczem na Kabuto. Kabuto łapie miecz za pomocą wężowego ogona i unika uścisku Susanoo Sasuke. Sasuke wypuszcza kulę ognia na Kabuto, który kontruje ogromnym potokiem wody, co zwala Sasuke z nóg. Pomimo mgły stworzonej przez zderzenie dwóch technik, Kabuto zauważa, że Itachi, którego Kabuto przebił mieczem, znika w stadzie kruków i atakuje Kabuto mieczem, który wziął od niego. Szydząc z niego za używanie tego samego wzorca ataku, którym obciął jego róg, Itachi odpowiada, że nie może go zranić również obalając stwierdzenie Kabuto, że genjutsu nie może na niego zadziałać, mówiac że już to się stało. Ta sekwencja wydarzeń powtarza się sama w sobie, dopóki Kabuto nie zaczyna odczuwać déjà vu, niezależnie od tego, co zrobił inaczej. Zostaje ostatecznie odkryte, że cała bitwa miała miejsce wewnątrz głowy Kabuto, odkąd został złapany w Izanami.

Więcej od Wikii

Losowa wiki