Fandom

Naruto Wiki

Ameyuri Ringo

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Ameyuri Ringo[1]

Ameyuri.png

(林檎雨由利, Ringo Ameyuri)

Debiut

Manga Rozdział 522
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3

Głos

Japoński Seiko Tamura

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Bliźniąt.svg 7 Czerwca
Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek Nie Żyje
Wzrost
  • Część II: 143,5 cm
Waga
  • Część II: 45 kg
Grupa krwi AB
Przynależność Symbol Kirigakure.svg Kirigakure
Drużyna Siedmiu Szermierzy Ninja Mgły

Ranga

Ranga Ninja
Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Ameyuri Ringo (林檎雨由利, Ringo Ameyuri) była kunoichi z Kirigakure i jedną z dawnych członków Siedmiu Szermierzy Ninja Mgły.

Przeszłość

W anime, pojawiła się informacja, iż Ameyuri umarła z powodu niewyleczalnej choroby w młodym wieku.[2]

Osobowość

Ringo została przedstawiona jako wesoła, żartobliwa osoba; manipulująca swoimi ofiarami. Jeszcze żaden przeciwnik, który uciekał bądź z nią walczył - nie przeżył. Wydaje się być pozytywnie nastawiona do osób, które postanawiają stanąć z nią do walki. Bitwa nazywana zostaje "posiłkiem". Podczas bitwy z Omoim, Ameyuri pozornie polubiła młodego ninje. Spodobało jej się jego stanowczość do walki przy czym określiła go "facetem z jajami". Oświadczyła również, że chłopak jest w jej typie. Po walce, Ringo przekazała Omoiemu swoje miecze oraz miała nadzieje na ujrzenie go w świecie zmarłych.

Wygląd

Ameyuri jest stosunkowo niska w porównaniu do innych członków Siedmiu Mistrzów Miecza. Ma długie, brązowe włosy. Razem z ochraniaczem na czoło z symbolem wioski ma chustkę, która po bokach głowy jest zawiązana w dwa widoczne supły, podczas gdy reszta włosów jest niczym nie skrępowana. Ameyuri nosi luźną, pionowo-prążkowaną koszulę z ciemnym obi wokół talii, ciemne spodnie, które są znacznie szersze na końcach, przypominają hakamę i ocieplacze na nogi w paski. Podobnie jak reszta Mistrzów Miecza ma bandaż na szyi zawiązany podobnie do szalika.

Umiejętności

Jako jedna z Siedmiu Mistrzów Miecza, Ameyuri była jednym z najpotężniejszych shinobich wyszkolonych w Kirigakue.

Ameyuri z Kibą.png

Ameyuri dzierży Kibę.

Jej generacja uważana jest za najsilniejszą w historii wioski. Ameyuri była w stanie użyć Sairento Kiringu, jak widać w walce z Wydziełem Trzecim Sojuszu Shinobi podczas gdy Zabuza użył swojego Kirigakure no Jutsu.

Kenjutsu

Była bardzo wykwalifikowana w wykorzystywaniu Kiby, podwójnego miecza nasyconego piorunem. Mówi się, że jest on najostrzejszym mieczem jaki kiedykolwiek powstał i może przeciąć wszystko, w sposób podobny do wersji Hien, tylko, że z wykorzystaniem Uwolnienia Błyskawicy.

Ciekawostki

  • Ameyuri (雨由利) mniej więcej oznacza "korzystny deszcz", a Ringo (林檎) oznacza "jabłko", jak wszyscy członkowie Siedmiu Mistrzów Miecza, jej nazwisko pochodzi od rodzaju produktu.
  • Ameyuri jest najniższą z szermierzy swojego pokolenia.

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 204
  2. Naruto: Shippūden odcinek 289

Więcej w Fandom

Losowa wiki