Fandom

Naruto Wiki

Asa Kujaku

3991stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Asa Kujaku[1]

Asakujaku.png

Nazwa

Japońska 朝孔雀
Rōmaji Asa Kujaku
Dosłowna Polska Poranny Paw

Debiut

Manga Rozdział 258
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja 4

Dane

Klasyfikacja Kinjutsu, Taijutsu
Ranga Ranga A
Klasa Ofensywna
Zasięg Krótki

Inne Jutsu

Użytkownicy

Poranny Paw to taijutsu z pewnością zabicia narodzone z filozofii Might Guya. Zasadą tego taijutsu jest szybkie zwiększenie zdolności ciała poprzez otwarcie szóstej z Ośmiu Bram, a wtedy uderzaniu przeciwnika niezliczoną ilością ciosów. Technika zostaje rozpoczęta przez wykopanie przeciwnika w powietrze, co większość osób mogłoby od razu zabić. Użytkownik wtedy skacze za nim w charakterystycznej postawie i zaczyna wielokrotnie uderzać przeciwnika. Szybkość ciosów jest tak szybka, że wróg zostaje podpalony przez prędkość ciosów i tarcie. To tworzy wachlarz ognistej czakry przypominającej ten od pawia wokół przeciwnika. Gdy atak zostaje ukończony, wróg zostanie posłany na zderzenie z ziemią, pokryty aurą ataku. Technika jest wystarczająco silna, aby na krótko ogłuszyć tak silną ogoniastą bestię jak Saiken.[2]

Ciekawostki

  • W Rock Lee no Seishun Full-Power Ninden, Rock Lee używał własnej wersji tego ruchu, który nazwał Porannym Gorylem (朝ゴリラ, Asa Gorira). W anime, wersja Lee tego ruchu nazywa się Porannym Kurczakiem (朝鶏, Asa Niwatori).
  • Ruch ten może zostać wykonany nawet bez początkowego kopnięcia.
  • Nawet jeśli przeciwnik jest poza zasięgiem lub też jest zbyt liczny, może zostać również zastosowany w odległości.

Źródła

  1. Trzeci Databook, strona 224
  2. Naruto rozdział 568, strona 8

Więcej w Fandom

Losowa wiki