FANDOM

Ashina Uzumaki

Lider Klanu Uzumaki

(うずまきアシナ, Uzumaki Ashina)

Debiut

Manga Rozdział 500
Występuje w Anime i Manga

Dane osobowe

Płeć Płeć Męska Mężczyzna
Wiek
  • Część II: 67 (Nie Żyje)
Zajęcie Lider klanu Uzumaki
Przynależność Symbol Uzushiogakure Uzushiogakure
Klan Symbol Uzumaki Klan Uzumaki
Jutsu

Ashina Uzumaki (うずまきアシナ, Uzumaki Ashina) był liderem klanu Uzumaki w czasie założenia pierwszej ukrytej wioski shinobi.

Przeszłość

Uzumaki-Senju clans

Klan Uzumaki wraz z Klanem Senju.

Debiutuje podczas opowieści Kushiny o historii klanu Uzumaki i klanu Senju.[1] W anime gdzie historia została rozszerzona pokazano, że w pewnym momencie spotkał się z Hashiramą i innymi członkami klanu Senju w celu rozprawienia się z gigantyczną bestię. Używając swojej zdolności w fūinjutsu lider Uzumaki był w stanie zapieczętować bestię.[2]

Wygląd

Był starszym mężczyzną w czasie swojego debiutu. Miał długie białe włosy, wąsy i kwadratową brodę. Nosił zbroję, którą noszono w tym okresie. Pod nią nosił czarną szatę z długimi rękawami i herbem wioski Uzushiogakure na ramionach, który później widnieją na mundurach Konohagakure. Zza jego pleców widać było dwie rękojeści prawdopodobnie były to miecze. Nosił ochraniacz na czoło ze znakiem wioski Uzushiogakure.

Umiejętności

Podobnie jak wszyscy członkowie jego klanu, on specjalizuje się w fūinjutsu, w którym jak widać w anime był wystarczająco sprawny, aby zapieczętować bestię w kilka chwil.[2] Prawdopodobnie był wyszkolony w kenjutsu gdyż nosił dwa miecze na plecach.

Źródła

  1. Naruto rozdział 500, strona 3
  2. 2,0 2,1 Naruto: Shippūden odcinek 247