Fandom

Naruto Wiki

Ayame

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ayame[1][2]

Ayame.png

(アヤメ, Ayame)

Debiut

Manga Databook 1
Anime Naruto Odcinek 52
Film Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia
Gra Naruto: Ultimate Ninja 3
OVA Nareszcie Starcie! Jōnin VS Genin!! Niekontrolowane Spotkanie Turnieju Walki Wręcz!
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Masayo Hosono
Polski Monika Pikuła

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Wodnika.svg 14 Lutego
Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek
  • Część I: 17-18
  • Część II: 21-22
Wzrost
  • Część I: 159 cm-160 cm
Waga
  • Część I: 41 kg
Grupa krwi 0
Zajęcie Kelnerka
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Rodzina

Ayame (アヤメ, Ayame) jest kelnerką w restauracji swojego ojca Teuchiego, Ichiraku Ramen Bar, ulubionym miejscem do spożywania pokarmu przez Naruto w Konosze. Ona i jej ojciec wydają się być jednymi z niewielu mieszkańców Konohy, nie patrzących na Naruto w nieprzyjaznym świetle i uważając go za swojego ulubionego, regularnego klienta.

Wydaje się, że Ayame jest zakochana w Kakashim Hatake, co jej ojciec najwyraźniej respektuje. Podczas szkolenia charakteru manipulacji przez Naruto, wydawała się być bardzo chętna do pozdrowienia Kakashiego, gdy przyniósł Uzumakiego i Yamato do baru. Podczas kiedy zobaczyła jak Kakakshi je ramen, okazuje się bardzo podkochuje się w jego wyglądzie.

Część I

Egzamin na Chūnina

W anime, tuż przed trzecim etapem Egzaminu na Chūnina, Ayame zaserwowała Naruto bardzo obfitą miskę ramen, jako podziękowanie od niej, że jest ich ulubionym klientem, co go niezwykle zaskoczyło.

Inwazja na Konohę

W anime, Konohamaru przebiega wokół niej, gdy musi iść do łazienki, a ona następnie pomaga mu.

Kucharz Ninja

Podczas fillerów, pomiędzy częścią drugą, a pierwszą została porwana przez Hakkaku, gotującego ninja z Kraju Błyskawicy. Miał oddać ją Teuchiego tylko wtedy, gdy da mu on specjalną recepturę na ramen, który jego ludzie by pokochali. Po otrzymaniu receptury, wypuszcza Ayame, która niezwykle przytyła podczas dwóch tygodni, gdyż ninja karmili ją ogromnymi ilościami jedzenia, którego nie mogła odmówić. Na szczęście błyskawicznie straciła kilogramy dzięki cudownej diecie Teuchiego, która najwyraźniej jest tak zaprojektowana, aby ludzie chudli od jedzenia.

Część II

Sai i Sasuke

Ayame w anime miała krótki występ, kiedy to Naruto wyobrażał sobie, że podgląda wiele bohaterek w gorących źródłach i został nakryty.

Hidan i Kakuzu

W mandze po treningu manipulacji naturą, Ayame zostaje zastąpiona przez dwóch niezdarnych kelnerów płci męskiej, czyli Nishi i Matsu.

W anime po tym samym wydarzeniu, Ayame wyjechała na trening kucharski, gdzie postanowiła zmienić bar ramen, na bar tsukemen. Rozgniewany Naruto, widząc zmiany w baru, powołuje się na dobro klienta, ale nie udaje mu się tu i w końcu daje się przekonać na tsukemen. Ostatecznie łączy jednak dwie potrawy, co wywołało spore oburzenie u Ayame.

Ciekawostki

  • Ayame miała pierwszy występ w pierwszym databooku. W aktualnej części mandze jej wygląd został zaprezentowany w rozdziale 238.
  • Podczas specjału, pod koniec Shippūdenu 62, podawała posiłku Chojiemu podczas pokazu gry.
  • Nazwa imienia Ayame może oznaczać "przysłony" (菖蒲) lub "wzory" (文 目). Jednak może również oznaczać "zamordować" lub "do rany" (危 め).

Źródła

  1. Pierwszy Fanbook, strona 26
  2. Pierwszy Databook, strona 138

Więcej w Fandom

Losowa wiki