Fandom

Naruto Wiki

Baku

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Baku

Baku Anime.png

(, Baku)

Debiut

Manga Rozdział 479
Anime Naruto Odcinek 210
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Impact

Dane Osobowe

Gatunek Tapir
Klasyfikacja Przywoływany
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure

Baku (, Baku) jest zwierzęciem przywoływanym przez Danzō.

Wygląd

Jest gigantyczną, słonio-podobną chimerą dwa razy większą od Susanoo Sasuke. Ma tygrysie łapy i bandaże owinięte wokół głowy, podobnie jak Danzō. Prawie cały jest ciemny, wyjątek stanowią białe znaczenia wokół oczu i tułowia oraz pręgowanych łap. Ma wielkie kły, przypominające ciosy, i coś, co przypomina brodę.

Umiejętności

Obito Uchiha powiedział, że według legendy Baku potrafi pożerać sny i koszmary. Gdy otwiera usta i robi wdech jest wstanie wessać wszystko na dużym obszarze, jednocześnie wydychając tułowiem. Danzō używa tej zdolności w połączeniu ze swoją naturą wiatru, co pozwoliło złamać obronę Susanoo Sasuke.

Część II

Szczyt Pięciu Kage

Danzō przywołał Baku, aby wessał Suasnoo Sasuke, a także użył jego umiejętności do zwiększenia mocy swojego Fūton: Shinkū Renpa, dzięki czemu złamał obronę Sasuke i mógł zaatakować. Jednakże, umiejętność zasysania Baku zwiększyła siłę techniki Sasuke, Katon: Gōkakyū no Jutsu, co zmusiło go do odejścia.

Ciekawostki

  • Baku (獏, 貘) jest mitycznym japońskim stworzeniem, które może jeść sny i koszmary. Jako chimera z trąbą słonia, oczami nosorożca, ogonem wołu i łapami tygrysa przypominał tapira. Po tym, gdy te dwa stworzenia zostały połączone, baku coraz częściej był ukazywany jako tapir. Nowoczesne obrazy ukazujące baku jako chimerę są bardzo rzadkie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki