Fandom

Naruto Wiki

Banshō Ten'in

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Banshō Ten'in[1]

Bansho Tenin Anime.png

Nazwa

Japońska 万象天引
Rōmaji Banshō Ten'in
Dosłowna Polska Niebiańskie Przyciąganie Wszystkich Stworzeń
Inne Uniwersalne Przyciągnięcie

Debiut

Manga Rozdział 422
Film The Last: Naruto the Movie
Gra Naruto Shippūden: Shinobi Rumble
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Dane

Klasyfikacja Rinnegan.svg Kekkei Genkai, Ninjutsu, Dōjutsu
Klasa Uzupełniająca
Zasięg Dowolny

Inne Jutsu

Pokrewne jutsu

Shinra Tensei

Użytkownicy

Banshō Ten'in to technika, która manipuluje przyciągającą siłą (引力, inryoku) wedle woli użytkownika, która pozwala przyciągnąć siebie różne rzeczy. Ma to samo 5 sekundowe ograniczenie co Shinra Tensei jak jest stwierdzone przez Chōjiego.[2] Istnieje możlowść przyciągnięcia wielu celów jednocześnie, powodując, że zderzą się ze sobą.[3] Umiejętność manipulowania przyciągającą siłą przyznana jest przez Tendō tak jak jego odpowiednik Shinra Tensei.

Inne Media

Wzmocniona wersja Banshō Ten'in pojawia się w Naruto Shippūden: Shinobi Rumble, nazwana "Banshō Ten'in: Dōmetsu" (万象天引・導滅; dosł. „Niebiańskie Przyciąganie Wszystkich Stworzeń: Przewodnia Destrukcja”).

W Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Impact, Nagato może również użyć go by podnieść ziemię i rzucić nią w przeciwnika, nazwany "Banshō Ten'in: Jidō" (万象天引・地動; dosł. „Niebiańskie Przyciąganie Wszystkich Stworzeń: Ruch Ziemi”).

Wpływ

Nazwy Banshō Ten'in i jego odpowiadająca zdolność, Shinra Tensei, pochodzą z Shinra Banshō (神羅万象; dosł. „Wszystko Pokryte przez Boga”), japońskiego czterocyfrowego idiomu i homofonicznego wariantu Shinra Banshō (森羅万象; dosł. „Wszystko Pokrywające Lasy i Dziesięć Tysięcy Myśli”), Buddyjskiego idiomu, który zaczął oznaczać "Całą Naturę" czy "Wszystkie Stworzenia".

Ciekawostki

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 281
  2. Naruto rozdział 427, strona 8
  3. Naruto rozdział 549, strony 9-10

Więcej w Fandom

Losowa wiki