Fandom

Naruto Wiki

Benten

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Benten

-Benten-.png

(ベンテン, Benten)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Chikara Ōsaka Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Drużyna Grupa Magaki
Jutsu

Benten (ベンテン, Benten) jest członkiem Grupy Magaki, której celem była kradzież kinjutsu klanu Tsuchigumo.

Wygląd

Choć jest mężczyzną ma bardzo kobiecy wygląd, podobnie jak Haku, Nurari i Ryūgan. Chūshin żartuje, że Benten wygląda i brzmi dziwnie otwierając usta, ze względu na jego kobiecy wygląd i męski głos.

Osobowość

Podobnie jak jego koledzy z drużyny, Benten ma obsesję na punkcie stania się potężnym, poprzez uzyskanie kinjutsu klanu Tsuchigumo. Mimo nikczemnego stanu, wydaje się być niechętny krzywdzeniu kobiety, co wykazało to jak zareagował, kiedy Chūshin powiedział jak łatwo można to zrobić na Hotaru. Chūshin powiedział jednak, że kiedy Benten jest rozgniewany może być "straszny".

Część II

Kinjutsu Tsuchigumo

Akaboshi i jego grupa udała się na górę Katsuragi w poszukiwaniu zakazanego jutsu klanu Tsuchigumo. Z pomocą swojej grupy był w stanie zniszczyć zapory góry. Pobiegli do Tonbeia, którego szybko pokonali. Benten i reszta dowiedzieli się,że Hotaru jest zakazaną techniką i zaczęli jej poszukiwać.

Później Benten i jego towarzysze są postrzeżeni w trakcie otrzymywania nowych poleceń od tajemniczego człowieka. Po spotkaniu z liderem, zespół napotkał Utakate, który w pojedynkę pokonał całą grupę Magaki, aż do czasu kiedy uwięzili go w barierze.

Później Grupa udała się do wioski Tsuchigumo, gdzie z pomocą mieszkańców, zastawili pułapkę na Hotaru w nadziei uzyskania zakazanej techniki. Jednak, że Nangō powiedział Akaboshiemu, że Hotaru może być uzbrojona w wybuchającą pułapkę, pozwalają jej uciec. Wkrótce jednak, Benten wraz z grupą doganiają Hotaru, jednak nagle zostają zatrzymani przez Utakate, który zabiera ze sobą Hotaru i razem uciekają.

Po tych wydarzeniach Benten i reszta Grupy Magaki zostali skonfrontowani, ze swoim przywódcą, który pokazał im, że Utakata to missing-nin z Kirigakure i że za jego głowa warta jest 50 milionów ryo. Akaboshi zapytał przywódcy co robić.

Następnego dnia, kiedy Naruto znalazł Shiranami, lider grupy Magaki, Akaboshi i reszta uwięzili Naruto. Chūshin zaczął torturować Uzumakiego, a Akaboshi zatrzymał Bentena przed ujawnieniem zbyt wielu szczegółów z ich planu. Naruto uaktywnił czakrę Kyuubiego, niszcząc barierę, w której był uwięziony. Cała grupa nieco się przestraszyła złowrogiej czakry Lisa, ale zaczęli stosować coraz to silniejsze bariery, by zmiażdżyć Naruto. Mimo to młody shinobi Konohy cały czas wstawał po każdym ataku. Nagle pojawił się Utakata i domagał się od grupy Magaki,żeby powiedzieli mu gdzie trzymają Hotaru. Utakata w celu zastraszenia ich skorzystał z demonicznej czakry formułując szósty ogon. Akaboshi czując niebezpieczeństwo nakazał Benten i reszcie grupy odwrót i niedługo potem dołączyli do Shiranami w wiosce Tsuchigumo.

Kiedy Utakata i Naruto wrócili do wsi okazało się, że wszyscy mieszkańcy zostali zahipnotyzowani do walki z siłami Konohy. Akaboshi rozkazał mieszkańcom zabić jinchuuriki. Kiedy drużyna Yamato wróciła do wioski Tsuchigumo. Benten i reszta grupy prowadzili w walce. Benten i jego grupa chcieli zabić drużynę Yamato jednym z jutsu, ale został znokautowany przez uderzenie Sakury. Wkrótce cała grupa Magaki została pokonana przez drużynę Yamato.

Ciekawostki

  • Imię Benten (弁天) to skrót od Benzaiten (弁才天). W mitologii japońskiej Benzaiten była zaliczana do siedmiu bogów szczęścia, była również opiekunką urody, bogactwa i muzyki oraz patronką zakochanych, a także artystów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki