Fandom

Naruto Wiki

Bikōchū

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Bikōchū

-Bikochu Beetle-.JPG

(微香虫, Bikōchū)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 149
Występuje w Tylko Anime

Dane Osobowe

Gatunek Owad

Bikōchū (微香虫, insekt o potężnym węchu) jest owadem, który był kiedyś używany przez klan Aburame w Wielkich Wojnach Ninja. Wkrótce stał się zagrożonym gatunkiem, jednak, zaczęły żyć w specjalnych siedliskach owadów, niezamieszkanych przez ludzi. Dwie cechy wyróżniające samice to jego długi nos i niebieskie oczy, ale wielki bikōchūmodoki, wygląda dokładnie jak on, przez co jest czasem mylony z prawdziwym. Ma też niesamowity węch, silniejszy nawet od psa.

Gatunek składa jaja tylko raz na kilka lat w danym sezonie rozrodczym, dzień po burzy. Wkrótce po upływie chwili, robak wychodzi na świat. Po tym, w niezbyt długim okresie czasu, zmienia się w dorosłego. Użytkowników owadów przyciąga bikōchū, ze względu na fakt, że pierwszy zapach, który chrząszcz wykrywa po metamorfozie pozostaje w jego pamięci, więc za wszelką cenę chcę się dostać do źródła zapachu. To właśnie sprawia, dlaczego Bikōchū jest tak pożądany, ponieważ może on być stosowana jako potężne urządzenie lokacyjne.

W anime między częścią pierwszą, a drugą, Tsunade wysyła Naruto Uzumakiego, Shino Aburame i Kibe Inuzukę oraz Hinatę Hyugę, by znaleźć go w nadziei na odnalezienie Sasuke Uchiha. Jednocześnie klan Kamizuru prowadziła również poszukiwania, w celu przywrócenia ich klanu do dawnej świetności. Ninjom Konohy udało się odzyskać jajo, ale Naruto przypadkowo puścił bąka po metamorfozie. Sakura Haruno nie była zadowolona z tej wiadomości, i użyła bikōchū aby znaleźć i ukarać Naruto.

Ciekawostki

  • Bikō, pisane jako 鼻孔, w języku japońskim oznacza "nozdrze"

Więcej w Fandom

Losowa wiki