Fandom

Naruto Wiki

Bitwa Czwartego na śmierć i życie!! (odcinek)

4000stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Bitwa Czwartego na śmierć i życie!!

Łańcuchy Tobiego.png

(四代目の死闘!!, Yondaime no Shitō!!)

Dane Odcinka

Poprzedni Cel: Dziewięcioogoniasty
Następny Dziękuję ci
Wątek Ograniczenie Jinchūriki
Manga 500, 501, 502, 503

Emisja

Japonia 9 lutego 2012

Bitwa Czwartego na śmierć i życie!! (四代目の死闘!!, Yondaime no Shitō!!) jest 248. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis

Kushina z powodzeniem urodziła Naruto, ale ich świętowanie szybko kończy się, gdy Tobi zabija Taji i Biwako. Zamaskowany człowiek usiłuje zabić też Naruto, ale Minato szybko ratuje go przed eksplozją. Gdy Hokage ucieka i zostawia dziecko w bezpiecznym miejscu, Tobiemu udaje się uwolnić Dziewięcioogoniastego z Kushiny. Tobi przejmuje nad nim kontrolę, używając Sharingana i próbuje wyeliminować Kushinę, która zostaje szybko uratowana przez Minato i zabrana do Naruto. Tobi przywołuje Dziewięcioogoniastego, by spowodować masakrę w Konohagakure, a Minato przygotowuje się do stawienia czoła Tobiemu. Czwarty Hokage przybywa do Konohy i wysyła z dala Kulę Ogoniastej Bestii Dziewięcioogoniastego. Tobi pojawia się za Namikaze i próbuje go schwytać, ale Minato teleportuje się. Tobi jednak podąża za nim. Dwójka rozpoczyna ich starcie i Minato ląduje z Rasenganem na Tobim, wykorzystując okazję do zaznaczenia go i zaaplikowania Pieczęci Kontraktowej, uwalniając Dziewięcioogoniastego spod jego kontroli.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki