Fandom

Naruto Wiki

Blue B

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Blue B[1]

Blue B mugshot.png

(ブルービー, Burū Bī)

  • Fukai (フカイ, Fukai)[2]

Debiut

Manga Rozdział 494
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński

Dane Osobowe

Wiek
  • Część II: 22 (Nie Żyje)
Ogoniasta Bestia Gyūki
Klasyfikacja
Przynależność Symbol Kumogakure.svg Kumogakure
Rodzina

  • A (Wujek)
  • A (Kuzyn)
Typy Natury

Jutsu

Blue B (ブルービー, Burū Bī) był wysokiej rangi shinobi i poprzednim jinchūriki Ośmioogoniastego.

Przeszłość

Blue B and Gyuki.png

Fukai jako jinchūriki Hachibiego

Choć okrzyknięto go wspaniałym shinobim, nie miał pełnej kontroli nad ośmio-ogoniastym demonem. Faktem było, że ubolewał podczas misji z A i B oraz innymi ninja z Kumogakure. Stwierdził, że ani on, ani jego ojciec, a nawet wuj nie będą w stanie ujarzmić bestii. Pokładał jednak nadzieję w swoim kuzynie Killer B, który został później wybrany kolejnym żywicielem bestii. Gdy tak się stało to powiedział mu, że ciemność i samotność to część drogi bycia jinchūriki, a jego życie w wiosce będzie przebiegało z dala od ludzi. Powiedział także, że w byciu jinchūriki najważniejsze jest to, aby mieć kogoś przy sobie kto daje ci siłę i wypełnia pustkę w sercu, od chwili zapieczętowania w sobie potwora.

Blue B's funeral.png

Pogrzeb Blue B

W pewnym momencie życia stracił kontrolę nad Ogoniastą Bestią i Hachibi się uwolnił. W tej samej chwili zginął. Uwolnione zwierzę zabiło ośmiu ninja z Kumogakure (w tym ojca Motoia). Trzeci Raikage uwięził bestię w specjalnym pojemniku i zapieczętował później w Bee.

Osobowość

Mocno wierzył, że gdy dana osoba stała się jinchūriki, jej życie było pełne mroku, strachu i przytłaczającej samotności. Wierzył również, że to, co naprawdę jest potrzebne posiadaczowi demona to coś co wypełni jego pustkę w sercu i da siłę. Z powodu zapieczętowania w nim potwora stracił chęć do życia, czuł strach i był samotny. Zaakceptował on fakt, że nie był w stanie całkowicie kontrolować zwierzę.

Wygląd

Miał długie włosy, pół czarne i pół białe, oczy ciemne z ciężkimi powiekami, które dawały mu wygląd zmęczonego i purpurowy znak w kształcie rombu z prawej części twarzy. Nosił standardowy ubiór ninja z Kumogakure i długi miecz przywiązany do pleców.

Umiejętności

Chociaż nie pokazano jakie zdolności posiadał to wiadomo, że miał zapał do ninjutsu.

Ciekawostki

  • Stan tej osoby jako jinchūriki sugeruje, że mógł on mieć relacje z poprzednim Raikage (według tradycji) lub po prostu wystarczająco kompetentnym shinobim, który umiał wykorzystać więzienie dla bestii skutecznie.
  • W anime jego imię to "Fukai" (フカイ, Fukai). W czwartym databooku jednakże został oficjalnie nazwany Blue B.

Cytaty

  • (Do A ) "Coś, aby wypełnić tą dziurę w sercu ... Wszystko!!! Jeśli uda im się po prostu znaleźć coś ... coś co da im siłę ... B pomóż znaleźć to coś."

Nawigacja

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 208
  2. Naruto: Shippūden odcinek 318

Więcej w Fandom

Losowa wiki