Fandom

Naruto Wiki

Bunshin no Jutsu

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Bunshin no Jutsu[1][2]

Technika Klonowania.png

Nazwa

Japońska 分身の術
Rōmaji Bunshin no Jutsu
Dosłowna Polska Technika Klona
Polski Dubbing Klon Jutsu

Debiut

Manga Rozdział 1
Anime Naruto Odcinek 1
Występuje w Anime i Manga

Dane

Klasyfikacja Ninjutsu, Techniki Klonowania, Podstawowa Umiejętność
Ranga Ranga E
Klasa Uzupełniająca
Pieczęci ręczne Baran → Wąż → Tygrys

Ninjutsu, które tworzy niematerialną kopię własnego ciała, bez żadnych substancji. Z powodu, że klon nie ma możliwości ataku, może być używany tylko, by zmylić przeciwnika, co jest głównie używane w połączeniu z innymi ninjutsu. Jest to podstawowa technika, ale w zależności od własnej pomysłowości, może być skutecznie wykorzystana. Klon zostaje rozproszony, kiedy wchodzi z czymś w kontakt.

Klony mogą łatwo odróżnić osoby posiadające dōjutsu. Oczy normalnej osoby mogą też zauważyć różnice, między klonem, a oryginałem, gdyż kopie nie mają cienia i nie będą zakłócały swoim ruchem otoczenia (nie będą podnosić kurzu, zgniatać trawy itp.).

Ciekawostki

  • W Konohagakure, by zostać awansowanym z Ucznia Akademii na genina, od uczniów wymaga się poprawnego wyprodukowania przynajmniej trzech klonów z tą techniką jako część ich zaliczenia.[3] Jednakże, Naruto Uzumaki i Rock Lee są jedynymi znanymi ninja, którzy przeszli bez opanowania tej techniki.
  • Gdy Sakura wykonywała tą technikę, ręcznymi pieczęciami, które użyła są: Tygrys → Dzik → Wół → Pies.[4]

Źródła

  1. Pierwszy Databook, strona 220
  2. Oficjalny Fanbook, strona 163
  3. Naruto rozdział 1, strona 15
  4. Naruto odcinek 42

Więcej w Fandom

Losowa wiki