FANDOM

Ninpō Sōzō Saisei — Byakugō no Jutsu[1]

Byakugō no Jutsu.png

Nazwa

Japońska 忍法創造再生 百豪の術
Rōmaji Ninpō Sōzō Saisei — Byakugō no Jutsu
Dosłowna Polska Sztuka Ninja Kreacji Odrodzenia — Technika Siły Stu

Debiut

Manga Rozdział 577
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 4
Powieść Tajemna historia Sakury: Miłość niesiona wiosennym wiatrem
Występuje w Anime, Manga, Gra i Powieść

Dane

Klasyfikacja Kinjutsu, Ninjutsu, Medyczne Ninjutsu
Ranga Ranga S
Klasa Uzupełniająca
Pieczęci ręczne Tygrys[2]

Inne Jutsu

Jutsu Macierzyste
Użytkownicy

Jest to zakazana technika, która jest dostępna dla tych, którzy opanowali Kreację Odrodzenia. Podczas gdy ma podobną naturę co technika macierzysta, która również wzmacnia regenerację, Technika Siły Stu ma ciągłe, automatyczne działanie, które będzie natychmiast leczyć wszelkie obrażenia, które użytkownik otrzyma, bez konieczności używania pieczęci ręcznych, a nawet świadomej próby aktywacji procesu leczenia, dopóki pozostanie mu czakra. Zwiększona regeneracja dzięki tej technice jest tak szybka, że nawet rany powstałe przez wbicie dwóch gigantycznych mieczy w brzuch Tsunade zostały całkowicie wyleczone w zaledwie kilka chwil po ich wyciągnięciu.[3]

Użycie tej techniki wymaga użycia Pieczęci Siły Stu, lecz pieczęć nie pokazuje się tylko na czole, ale na całym ciele. Jako świadectwo zarówno jej władzy jak i zaufania do umiejętności leczniczych, Tsunade zarządziła, że tylko medyczni ninja, którzy opanowali tę technikę mogą łamać pierwsze trzy zasady, które rządzą na polu bitwy - co skutecznie zakazuje ich bezpośredniego zaangażowania w każdym konflikcie - co sama ustaliła.[4] To sprawia, że ona i jej uczennica, Sakura są jedynymi zdolnymi do złamania tych zasad. Moc tej techniki może być pozornie przeniesiona chwilowo do innej osoby za pomocą kontaktu fizycznego jak Sakura mogła to rozprzestrzeniać po całym ciele Obito.[5]

Ciekawostki

  • Według Madary, ta technika jest podobna do techniki używanej przez Hashirame Senju, gdyż leczy obrażenia bez użycia pieczęci ręcznych.

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 279
  2. Naruto: Shippūden odcinek 333
  3. Naruto rozdział 588, strona 7
  4. Naruto rozdział 577, stronys 1-2
  5. Naruto rozdział 685, strona 7

Więcej z Fandomu

Losowa wiki