Fandom

Naruto Wiki

Chōjūrō

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Chōjūrō[1]

Chojuro część II.png

Chojuro epilog.png

(長十郎, Chōjūrō)

  • Szósty Mizukage (六代目水影, Rokudaime Mizukage)

Debiut

Manga Rozdział 454
Film The Last: Naruto the Movie
Gra Naruto Shippūden 3D: The New Era
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Kōki Miyata

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Skorpiona.svg 1 Listopada
Wiek
  • Część II: 19
  • Pusty Okres: 21
Wzrost
  • Część II: 163,6 cm
Waga
  • Część II: 49,5 kg
Grupa krwi B
Zajęcie Mizukage
Przynależność
Drużyna

Ranga

Ranga Ninja
Jutsu
Narzędzia

Chōjūrō (長十郎, Chōjūrō) jest członkiem Siedmiu Szermierzy Ninja Mgły, który został Szóstym Mizukage (六代目水影, Rokudaime Mizukage; dosł. „Szósty Cień Wody”).

Wygląd

Chōjūrō full.png

Chōjūrō w anime

Chōjūrō posiada krótkie, spiczaste włosy i ostre rekinie zęby, (takie uzębienie mają także: Zabuza Momochi, Kisame Hoshigaki, Raiga Kurosuki i prawdopodobnie wszyscy członkowie Mistrzów Miecza). Ubiera się podobnie do innych mężczyzn w Ukrytej Mgle - ma sweter w paski i spodnie w maskujące wzorki (moro). Na klatce piersiowej ma coś na kształt kamizelki, do której przymocowana jest opaska z emblematem Kirigakure. Przy obu udach, przytwierdzone bandażami, wiszą torby na wyposażenie shinobi. Posiada także zwykłe sandały shinobi. Nosi okulary połączone z dziwnymi nausznikami. Nie wiadomo, czy mają czemuś służyć, czy pełnią tylko funkcję zdobienia. Na plecach zawiesza swój miecz - Hiramekarei.

Osobowość

Chōjūrō confident.png

Chōjūrō na nowo zaczyna w siebie wierzyć

Pierwsze wrażenie pokazuje, że jest raczej dziecinny i nie posiada pewności siebie. Ciągle strofowany przez Ao, wydaje się być słaby. Pomimo swojego członkostwa w grupie Siedmiu Mistrzów Miecza, jest nieśmiały i wydaje się, że brak mu umiejętności. Można odnieść wrażenie, że zakochał się w piątej Mizukage. Choć prezentowany jest epizodycznie, zawsze jawi się jako cichy, spokojny i miły chłopak, gotowy do pomocy Mizukage. Wiadomo, że posiada pewną wiedzę na temat innych członków swojej organizacji i ich broni - widać to podczas spotkania Kage, gdzie ostrzega zebranych przed Kisame.

Umiejętności

Początkowo nic nie wskazuje na to, że jest wybitnym wojownikiem. Skoro jednak został wybrany na ochroniarza, można go postrzegać jako cudownego malca (jest prawdopodobnie najmłodszym z uczestniczących w zebraniu). Podczas zebrania Kage, pokazuje swoje doświadczenie bojowe i świetny refleks. Reaguje szybko i zdecydowanie, zasłaniając piątą Mizukage.

Hiramekarei

Hiramekarei.png

Hiramekarei

Umiejętności Chōjūrō były wystarczające, by mógł zostać Mistrzem Miecza. Dzierży miecz zwany Hiramekarei z dwoma uchwytami, które są ze sobą powiązane łańcuchem. Miecz jest uszczelniony bandażami; gdy czakra się uwolni przyjmuje postać ogromnego młota. Chłopak ma wielką siłę, gdyż może udźwignąć Hiramekarei nawet w postaci młota, poza tym potrafi wysyłać przeciwnika na znaczną odległość. Jest w stanie zagrozić takiej obronie, jaką są żebra Susanoo (uderzenie przebiło ścianę, wbijając w nią Sasuke).

Część II

Szczyt Kage

Chōjūrō i Ao zostali wybrani do eskortowania piątej Mizukage w czasie spotkania. Podczas podróży, Chōjūrō często był zakłopotany przez Mizukage. Gdy w końcu dotarli, a spotkanie się zaczęło Ao i Chōjūrō spełnili swój obowiązek ochrony Mizukage podczas ataku. Podczas ataku Sasuke, idealnie zgrał się z Mizukage, odseparowując Sasuke od reszty przeciwników. Następnie, po pojawieniu się Madary, wygłasza swoją tezę na temat Kisame i Samehady. Wracając z Mizukage, natrafiają na Fū w ciele Ao. Kiedy Mei uwalnia Ao, Chōjūrō śmieje się, że starszy ninja miał szczęście, bo on, Chōjūrō, nie użył na nim Hiramekarei.

Czwarta Wielka Wojna Shinobi

Kagusie.jpg

Mizukage i Chōjūrō tuż przed rozpoczęciem działań wojennych

Nie jest przydzielony do żadnej dywizji, od początku działań jednoczących wioski, pozostaje przy boku Mizukage jako jej prywatny ochroniarz. Jest obecny na radzie Kage, przed ustanowieniem armii. Następnie pojawia się kilkukrotnie, pomagając Mizukage chronić władców Pięciu Wielkich Krajów.

Ciekawostki

  • Jest jedyną znaną postacią, która nosi swój ochraniacz na czoło w formie "plecaka" na swój miecz Hiramekarei.
  • W anime ujawniono, że nie lubi tłustego jedzenia,
  • Jest jedynym z Siedmiu Szermierzy Ninja Mgły, który nie posiada nazwiska.
  • Na tą chwilę jest jedynym oficjalnym członkiem Siedmiu Szermierzy Ninja Mgły.

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 117

Więcej w Fandom

Losowa wiki