Fandom

Naruto Wiki

Chōmei

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Chōmei

Seven-Tailed Anime 2.jpg

(重明, Chōmei)

  • Siedmioogoniasty (七尾, 'Nanabi)

  • Szczęśliwa Siódemka Chōmei (ラッキーセブン重明, Rakkī Sebun Chōmei)

Debiut

Manga Rozdział 570
Film The Last: Naruto the Movie
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3
Powieść The Last: Naruto the Movie
Występuje w Anime, Manga, Gra, Powieść i Film

Głos

Japoński Ken'ichi Suzumura Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Gatunek Kabutomushi
Jinchūriki
Klasyfikacja Ogoniasta Bestia
Przynależność
Rodzina

Jutsu

Chōmei (重明, Chōmei) lepiej znany jako Siedmioogoniasty (七尾, Nanabi) jest ogoniastą bestią zapieczętowaną w z Takigakure. Została złapana, wyciągnięta i zapieczętowana przez Akatsuki. W anime, Chōmei jest wskazany jako jedna z dwóch ogoniastych bestii, które Akatsuki schwytało przed rozpoczęciem Części II. Został później ponownie zapieczętowany w ożywioną Fū podczas Czwartej Światowej Wojny Shinobi.[1]

Przeszłość

Young Bijuu and Hagoromo.png

Ogoniaste bestie z Mędrcem Sześciu Ścieżek.

Chōmei pierwszy raz pojawia się w ostatnich dniach życia Mędrca Sześciu Ścieżek, żeby zapobiec odrodzeniu Dziesięcioogoniastego, Mędrzec rozdzielił jego czakrę i użył umiejętności Kreacji Wszystkich Rzeczy (万物創造, Banbutsu Sōzō), by stworzyć dziewięć osobnych istot żyjącej czakry, które będą znane jako ogoniaste bestie. Jakiś czas po stworzeniu, Mędrzec usiadł z wszystkimi młodymi ogoniastymi bestiami i powiedział im, że zawsze będą razem nawet kiedy zostaną rozdzieleni, a pewnego dnia staną się jednym bytem ponownie z innymi imionami jak również formami, co stanie się, gdy zrozumieją czym jest prawdziwa siła.[2] Chōmei ostatecznie wpada w ręce Takigakure i zostaje zapieczętowany w Fū, ale został schwytany przez Akatsuki i zapieczętowany wewnątrz Gedo Mazo.

Część II

Światowa Wojna Shinobi

Biju full transformation.png

Pozostali jinchūriki zmieniają się w ich ogoniaste bestie.

Po tym jak Son Gokū zostaje ponownie zapieczętowany w Demoniczną Statuę Zewnętrznej Ścieżki, Tobi, który zamierza od tego momentu pójść na całość, zmusza Fū do pełnej transformacji w Chōmeia.[3]

Przygotowując się do ataku na shinobi, Chōmei wraz z pozostałymi czterema bestiami tworzą Kule Ogoniastej Bestii. Jednakże te ataki zostają odbite przez Naruto i zostają odrzuceni przez w pełni zmienionego Uzumakiego. Po zostaniu złapanym w locie przez Kuramę i uderzeniu w ziemię, a także po tym jak inne ataki pozostałych bestii zawodzą, przygotowują wspólną Kulę Ogoniastej Bestii, która spotka się z jedną od Naruto i Dziewięcioogoniastego.

Naruto spotyka bestie.png

Chōmei, wraz z pozostałymi jinchūriki i ogoniastymi bestiami spotykają Naruto.

Gdy Naruto wchodzi głębiej w świadomość ogoniastych bestii, Chōmei przedstawia siebie młodemu człowiekowi. Później, gdy bestia zostaje uwolniona z odbiornika czakry, potwierdza przekonanie Kuramy, że Naruto jest osobą, o której Mędrzec Sześciu Ścieżek mówił dawno temu, przed ponownym zapieczętowaniem do Demonicznej Statuy Zewnętrznej Ścieżki.

Źródła

  1. Naruto rozdział 565, strona 1
  2. Naruto rozdział 572, strony 12-13
  3. Naruto rozdział 570, strony 8-9

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki