Fandom

Naruto Wiki

Chūshin

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Chūshin

Chushin.PNG

(チュウシン, Chūshin)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Yōhei Tadano

Dane Osobowe

Drużyna Grupa Magaki
Jutsu

Narzędzia

Chūshin (チュウシン, Chūshin) jest członkiem Grupy Magaki, której celem była kradzież kinjutsu klanu Tsuchigumo.

Wygląd

Chūshin ma cienką, chudą twarz i ciało. Ma ciemne, niezadbane włosy sięgające mu do ramion i wyjątkowo podzielony podbródek. Ma duży shuriken na plecach.

Osobowość

Chūshin jest bardzo rozmownym człowiekiem, w odróżnieniu do jego kolegi z zespołu, Nangō, Jest również dość sadystyczny, tchórzliwy i podstępny, co pokazał depcząc głowę Naruto. Ponadto wydaje się, że często ma drobne kłótnie z kolegami z zespołu, głównie z Benten.

Część II

Kinjutsu klanu Tsuchigumo

Chūshin i reszta zespołu udała się na górę Katsuragi w poszukiwaniu zakazanego jutsu klanu Tsuchigumo. Z pomocą swojej grupy był w stanie zniszczyć zapory góry. Pobiegli do Tonbeia, którego szybko pokonali. Chūshin i reszta dowiedzieli się, że Hotaru jest zakazaną techniką i zaczęli jej poszukiwać.

Później Chūshin i jego towarzysze są postrzeżeni w trakcie otrzymywania nowych poleceń od tajemniczego człowieka. Po spotkaniu z liderem, zespół napotkał Utakate, który w pojedynkę pokonał całą grupę Magaki, aż do czasu kiedy uwięzili go w barierze.

Później Grupa udała się do wioski Tsuchigumo, gdzie z pomocą mieszkańców, zastawili pułapkę na Hotaru w nadziei uzyskania zakazanej techniki. Jednak, że Nangō powiedział Akaboshiemu, że Hotaru może być uzbrojona w wybuchającą pułapkę, pozwalają jej uciec. Wkrótce jednak, Chūshin wraz z grupą doganiają Hotaru, jednak nagle zostają zatrzymani przez Utakate, który zabiera ze sobą Hotaru i razem uciekają.

Po tych wydarzeniach Chūshin i reszta Grupy Magak zostali skonfrontowani, ze swoim przywódcą, który pokazał im, że Utakata to missing-nin z Kirigakure i że za jego głowa warta jest 50 milionów ryo. Akaboshi zapytał przywódcy co robić.

Następnego dnia, kiedy Naruto znalazł Shiranami, lider grupy Magaki, Akaboshi i reszta uwięzili Naruto. Chūshin zaczął torturować Uzumakiego, a Akaboshi zatrzymał Bentena przed ujawnienieniem zbyt wielu szczegółów z ich planu. Naruto uaktywnił czakre Kyuubiego, niszcząc barierę, w której był uwięziony. Cała grupa nieco się przestraszyła złowrogiej czakry Lisa, ale zaczęli stosować coraz to silniejsze bariery, by zmiażdżyć Naruto. Mimo to młody shinobi Konohy cały czas wstawał po każdym ataku. Nagle pojawił się Utakata i domagał się od grupy Magaki,żeby powiedzieli mu gdzie trzymają Hotaru. Utakata w celu zastraszenia ich skorzystał z demonicznej czakry formując szósty ogon. Akaboshi czując niebezpieczeństwo nakazał grupie odwrót i i niedługo potem dołączyli do Shiranami w wiosce Tsuchigumo.

Kiedy Utakata i Naruto wrócili do wsi okazało się, że wszyscy mieszkańcy zostali zahipnotyzowani do walki z siłami Konohy. Akaboshi rozkazał mieszkańcom zabić jinchuuriki, kiedy drużyna Yamato wróciła do wioski Tsuchigumo. Chūshin i reszta grupy prowadzili w walce. Akaboshi zniszczył barierę otaczającą uwiezionych ludzi, uwalniając ich. Grupa Magaki cały czas atakowała, Chūshin zaatakował Yamato shurikenem, ale ten się obronił. Yamato uwięził wieśniaków, ale Chūshin ponownie niszczy barierę mówiąc, że nie będzie zabawy bez publiczności. Obie drużyny poczuły rozkwit, spowodowanym gromadzeniem naturalne energii Hotaru, aby Shiranami mógł użyć kinjutsu. Yamato używa następnie Mokutona, ale Chūshin łatwo go unika i rzuca się w tłum wsi. Grupie Magaki pozornie udaje się zabić drużynę Yamato, lale okazało się, że to tylko klony z drewna. Benten i Nangō zostali pokonani przez Sakurę i Yamato. Ostatni raz widzimy Chūshina lezącego obok Akaboshiego, kiedy to ponieśli porażkę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki