Fandom

Naruto Wiki

Chakura no Ito

4000stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Chakura no Ito[1]

Chakra Strings.png

Nazwa

Japońska チャクラの糸
Rōmaji Chakura no Ito
Dosłowna Polska Nici Czakry

Debiut

Manga Rozdział 70
Anime Naruto Odcinek 41
Film Naruto film: Legenda Kamienia Gelel
Gra Naruto: Ultimate Ninja
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Dane

Klasyfikacja Ninjutsu, Przepływ Czakry
Klasa Uzupełniająca
Zasięg Krótki do Średniego
Użytkownicy

Nici Czakry są techniką najczęściej używaną przez użytkowników marionetek, która pozwala im na kontrolowania marionetek w walce. I dlatego, że te sznurki są skonstruowane z koncentrowanej czakry, mogą zostać zobaczone przez ludzi poza użytkownikiem. Interesujące jest to, że można również ciągnąć obiektami w ich kierunku, jak również użytkownik może odpychać obiekty od siebie , a nawet może wprawić obiekty w ruch, jak piła łańcuchowa.[2] Czakra może zostać przetransferowana przez sznurki czakry, by aktywować jakieś umiejętności lalek.[3] To oznacza, że sznurki czakry mogą zostać przyłączone do innych obiektów, pozwalając użytkownikowi na kontrolę, lub przynajmniej zakłócić działanie niektórych rzeczy. W jednym przypadku, Kankurō użył sznurków czakry, by schwytać Naruto Uzumakiego, gdy spotkali się po raz pierwszy.[4] W innym, Chiyo używał sznurków czakry, by kontrolować ludzi jak lalkę. Sznurki mogą również być niewidzialne, co Chiyo zrobiła w Manipulowanym Ataku Ostrzami, by prześlizgnąć sznurki, w celu obwiązania żelaznego ogona Hiruko.[5] Ta technika ma limit jednego sznurka na jeden palec dla normalnych ludzi, ale zmodyfikowany rdzeń Sasoriego, był w stanie wyemitować wystarczającą ilość sznurków, by kontrolować sto lalek.

Źródła

  1. Naruto rozdział 70, strona 17
  2. Naruto rozdział 268, strony 4-7
  3. Naruto rozdział 268, strony 4-7
  4. Naruto rozdział 34, strona 18
  5. Naruto rozdział 266, strona 5

Więcej z Fandomu

Losowa wiki