Fandom

Naruto Wiki

Chibaku Tensei

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Chibaku Tensei

  • Kula przyciąga do siebie materię...
  • ...tworząc ogromną planetoidę.

Nazwa

Japońska 地爆天星
Rōmaji Chibaku Tensei
Dosłowna Polska Wybuch Ciała Niebieskiego Z Ziemi
Inne Planetarna Dewastacja, Niszczycielskie Tworzenie Planety

Debiut

Manga Rozdział 439
Gra Naruto Shippūden: Shinobi Rumble
OVA Naruto Shippūden: UNSG anime cutscenes

Dane

Klasyfikacja Rinnegan.svg Kekkei Genkai, Dōjutsu, Ninjutsu, Fūinjutsu
Klasa Ofensywna, Defensywna, Uzupełniająca
Zasięg Dowolny
Pieczęci ręczne Złożone dłonie

Inne Jutsu

Użytkownicy

Chibaku Tensei to technika używana poprzez Tendō.

Użycie

Użytkownik tworzy ciemną czarną kulę o przyciąganiu ziemskim, która po rzuceniu w niebo przyciąga obiekty ze wszystkich stron i wciąga je do sfery, ściskając je razem. W okolicy ziemi, w tym lasy i góry, są gromadzone w jednym punkcie, układając się jeden na drugim aż stworzy się duża kula. Pozostaje duży krater, gdzie ziemia została zebrana. Nagato zauważył, że jego technika była gorsza od Mędrca Sześciu Ścieżek, ale mimo przyznania niższości, był jeszcze wystarczająco silny, aby zatrzymać zarówno Kulę Ogoniastej Bestii i obezwładnić Naruto w jego sześcioogoniastej formie.[1] Jednakże nie był w stanie zatrzymać Naruto po tym, jak przekształcił się w jego ośmioogoniastą formę.[2] Pomimo tego, Nagato dał do zrozumienia, że ​​będzie musiał zrobić jeszcze większą kulę, w celu powstrzymania transformacji Uzumakiego.

Madara's Chibaku Tensei.png

Wiele głazów w użyciu Madary.

Madara pokazał możliwość tworzenia wielu głazów za pomocą tej techniki poprzez jednoczesne uwolnienie kilku czarnych kul, a następnie spuszczał je na cele poniżej. Sasuke pokazał możliwość zmienienia wszystkich Ogoniastych Bestii w rdzenie grawitacji Chibaku Tensei.[3]

Wady

Ścieżka Devy musi znajdować się w bliskim zasięgu Nagato zanim będzie mógł on skorzystać z techniki, i wykonując ją zostaje umieszczone wielkie obciążenie dla Nagato. To zmęczenie ostatecznie spowoduje rozwianie techniki, a duża kula, która została utworzona, zaczyna się ponownie rozpadać. Techniką można przeciwdziałać, korzystając z silnego przyciągania grawitacyjnego, przy użyciu zaawansowanych technik, aby zniszczyć czarną kulę.[4]

Pozostałe Media

Chibaku Tensei pojawia się w Naruto Shippūden: Shinobi Rumble jako jedna z umiejętności Paina, przemianowany na "Technikę Sześciu Ścieżek" (六道 の 術, Rikudō no Jutsu). W tym wariancie, Pain generuje kulę z gruzu umiarkowanej wielkości, a następnie wbija ręce w dół, aby spadła na ziemię jak meteor. Istnieje również wzmocniona wersja techniki "Pełnego Zduszenia" nazywana "Techniką Sześciu Ścieżek: Upadek" (六道 の 術 崩壊, Rikudō no Jutsu: Hōkai).

W Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 2, Pain używa Chibaku Tensei do przywołania wirujących głazów, aby uchronić się przed atakami Naruto w jego sześcioogoniastej formie. Może również uruchomić głazów indywidualnie jako formę ataku.

Źródła

  1. Naruto rozdział 439, strona 04-07
  2. Naruto rozdział 439, strona 13-15
  3. Naruto rozdział 692, strona 14
  4. Naruto rozdział 551, strony 12-16

Więcej w Fandom

Losowa wiki