Wikia

Naruto Wiki

Chibi

Komentarze2
3449stron na
tej wiki

Chibi

Chibi

(チビ(), Chibi)

Debiut

Manga Rozdział 445
Występuje w Anime i Manga

Dane Osobowe

Płeć Płeć Męska Mężczyzna
Gatunek Pies
Wiek Nie Żyje
Przynależność Sieroty Ame

Chibi (チビ(), Chibi) pies porzucony przez swoich właściecieli. Został przygarnięty przez Nagato, podczas wędrówki chłopca po śmierci jego rodziców.

PrzeszłośćEdytuj

Podczas tułaczki Nagato, w czasie wojny, po Amegakure chłopiec, będą na skraju śmierci, spotkał Chibiego. Razem chodzili się po kraju w poszukiwaniu pożywienia. Zostali odnalezieni przez Konan, która podzieliła się z nimi swoim jedzeniem. Następnie kontynuowali swoją wędrówkę z Konan i Yahiko i razem z nimi okradali miejscowych sprzedawców, aby przetrwać. Pewnego razu przechodzili zbyt blisko miejsca walki Hanzō z Sanninami: Jiraiyą, Orochimaru i Tsunade. Chibi zginął w krzyżowym ogniu bitwy. Został pochowany przez Nagato, który opłakiwał jego śmierć.

OsobowośćEdytuj

Chibi wydawał się być stosunkowo przyjaznym i niezwykle lojalnym psem. Podróżował z Nagato mimo iż ten nie miał pożywienia i nie mógł zapewnić mu bezpieczeństwa.

Wygląd Edytuj

Chibi był małym psem. Miał spiczaste uszy i długi ogon. Jego sierść była biało-brązowa. Chibi był wychudzony, jednak zawsze wydawał się ożywiać, gdy w pobliżu znajdował się Nagato.

CiekawostkiEdytuj

  • Chibi oznacza "malutki".

Więcej od Wikii

Losowa wiki