Fandom

Naruto Wiki

Chibi

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Chibi[1]

Chibi.png

(チビ, Chibi)

Debiut

Manga Rozdział 445
Występuje w Anime i Manga

Dane Osobowe

Gatunek Pies
Wiek
  • Część II: 2 (Nie Żyje)
Przynależność Sieroty Ame

Chibi (チビ, Chibi) pies porzucony przez swoich właściecieli. Został przygarnięty przez Nagato, podczas wędrówki chłopca po śmierci jego rodziców.

Przeszłość

Podczas tułaczki, Nagato w czasie wojny będąc na skraju śmierci, spotkał Chibiego. Razem chodzili po kraju w poszukiwaniu pożywienia. Zostali odnalezieni przez Konan, która podzieliła się z nimi swoim jedzeniem. Następnie kontynuowali swoją wędrówkę z Konan i Yahiko, i razem z nimi okradali miejscowych sprzedawców, aby przetrwać. Pewnego razu przechodzili zbyt blisko miejsca walki Hanzō z Sanninami: Jiraiyą, Orochimaru i Tsunade. Chibi zginął w krzyżowym ogniu bitwy. Został pochowany przez Nagato, który opłakiwał jego śmierć.

Osobowość

Chibi wydawał się być stosunkowo przyjaznym i niezwykle lojalnym psem. Podróżował z Nagato mimo iż ten nie miał pożywienia i nie mógł zapewnić mu bezpieczeństwa.[2]

Wygląd

Chibi był małym psem. Miał spiczaste uszy i długi ogon. Jego sierść była biało-brązowa. Chibi był wychudzony, jednak zawsze wydawał się ożywiać, gdy w pobliżu znajdował się Nagato.

Ciekawostki

  • Chibi oznacza "malutki".

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 213
  2. Naruto rozdział 445, strona 6

Więcej w Fandom

Losowa wiki