Fandom

Naruto Wiki

Chikushōdō

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Chikushōdō

Nagato animal path.png

Nazwa

Japońska 畜生道
Rōmaji Chikushōdō
Dosłowna Polska Ścieżka Zwierząt

Debiut

Manga Rozdział 374
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Heroes 3

Dane

Klasyfikacja Rinnegan.svg Kekkei Genkai, Ninjutsu, Dōjutsu
Klasa Ofensywna, Defensywna, Uzupełniająca

Inne Jutsu

Użytkownicy

Ścieżka Zwierząt (畜生道, Chikushōdō) daje użytkownikowi Rinnegana możliwość przywoływania różnych zwierząt i potworów do pomocy w walce. Istoty te wydają się być nieśmiertelne, gdyż jak zostaną zabite mogą być później przywołane ponownie. Użycie przywołania przez ścieżkę Zwierząt nie wymaga użycia krwi lub pieczęci. Ścieżka Zwierząt może również przywołać ludzi; jednak wymaga to pieczęci jak w przypadku Ścieżek Bólu Nagato i Konan. Taktyka Ścieżki Zwierząt wydaje się polegać na przytłoczeniu wielu przeciwników ilością przywołań.

Tak jak pierwotna Ścieżka Zwierząt i jej następczyni, przywołane istoty przeszły modyfikacje Sześciu Ścieżek Bólu Nagato i posiadają odbiorniki czakry osadzone w swoich ciałach. Jak on, również posiadają Rinnegan, dzięki służą jako "przedłużenie" wzroku Nagato.[1] Podczas Czwartej Światowej Wojny Shinobi, Nagato użył przywołań do transportu zanim został odmłodzony by poruszać się o własnych siłach.

Przywołania

Wpływ

Buddyści wierzą w sferę istnienia nieludzkich zwierząt na Ziemi, nieszczęśliwą płaszczyznę odrodzenia, która kręci się wokół niewiedzy, instynkt przetrwania najsilniejszych oraz niewolę ludzi.

Źródła

  1. Naruto rozdział 551, strona 6

Więcej w Fandom

Losowa wiki