Wikia

Naruto Wiki

Ci uznani

Komentarze0
3765stron na
tej wiki

Ci Uznani

Nagato zostaje zapieczętowany

Ci Uznani (認められし者(), Mitomerareshi Mono)

Dane Odcinka

Poprzedni Kontakt! Naruto kontra Itachi
Następny Mizukage, Gigantyczny Małż i miraż
Wątek Światowa Wojna Shinobi
Manga 551, 552

Emisja

Japonia 7 lutego 2013

Debiut

Jutsu

Yasaka no Magatama

Ci Uznani (認められし者(), Mitomerareshi Mono) jest 299. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis Edytuj

Gdy Naruto walczy o utrzymanie swojej duszy, którą Nagato o pełnych siłach próbował usunąć z jego ciała, B przybywa do nich i próbuje wykonać atak z zaskoczenia, ale nie udaje mu się ze względu na dzielone pole widzenia Nagato z Gigantycznym Wężoogonowym Kameleonem i Królem Piekieł, który został przywołany do przetrzymania duszy młodego człowieka. Uciskani przez mechaniczne ramiona Nagato z działem wycelowanym na bliskim zasięgu, dwóch jinchūriki zostaje uratowanych przez Itachiego i jego Susanoo. Jednakże Nagato szybko się regeneruje i używa Chibaku Tensei z zamiarem zmiażdżeniach ich o ciało planetarne. Choć Naruto zaalarmował, że nie wiele mogą poradzić przeciwko tej technice, Itachi mobilizuje grupę, by wykorzystała ich najpotężniejsze ataki o dalekim zasięgu do wycelowania w centrum sfery, efektywnie neutralizując atak. Potem, Itachiemu udaje się przebić Nagato za pomocą Miecza Totsuki uwalniając użytkownika Rinnegana spod kontroli Kabuto Yakushiego. Z pozostałym czasem, Nagato żali się nad faktem, że skalał wspaniałe dziedzictwo ich mistrza, które zostawił za sobą i mówi Naruto, iż on może byc najwspanialszym zakończeniem trylogii. Wraz z tym, Naruto próbuje ruszyć na pole bitwy, ale jego Tryb Czakry Dziewięcioogoniastego wyłącza się, na co Itachi mówi mu, by nie polegał tylko na swojej mocy, ale by miał trochę zaufania do towarzyszy i ich mocy. Po powiedzeniu, by B zajął się Naruto, spala kruka z Sharinganem Shisuiego i odchodzi, by zmierzyć się z osobą kontrolującą wskrzeszonych shinobi.

Napisy Edytuj

Rola Seiyū
Polski Japoński Rōmaji Polski Japoński Rōmaji
Naruto Uzumaki うずまきナルト Uzumaki Naruto Junko Takeuchi 竹内 順子 Takeuchi Junko
Killer B キラービー Kirābī Hisao Egawa 江川 央生 Egawa Hisao
Itachi Uchiha うちはイタチ Uchiha Itachi Hideo Ishikawa 石川 英郎 Ishikawa Hideo
Nagato 長門 Nagato Junpei Morita 森田 順平 Morita Junpei
Kabuto Yakushi 薬師カブト Yakushi Kabuto Nobutoshi Canna 神奈 延年 Kanna Nobutoshi

Więcej od Wikii

Losowa wiki