Fandom

Naruto Wiki

Czterdziesty Czwarty Plac Treningowy

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Forest of Death.jpg

Plan Lasu Śmierci

Czterdziesty Czwarty Plac Treningowy (第44演習場, Daiyonjūyon Enshūjō) znany także jako Las Śmierci (死の森, Shi no Mori) był miejsce drugiego etapu egzaminu na Chūnina. W tym miejscu toczy się akcja kilku odcinków. Jednak żeby przystąpić do uczestnictwa na tym terenie trzeba wypełnić formularz. Zawiera on specjalne zezwolenia i inne różne rzeczy. Jest tak, ponieważ egzaminatorzy nie chcą być, przez brak potwierdzenia, za wszystkich odpowiedzialni. Cały Las Śmierci ogrodzony jest wysoką siatką, w której znajdują się 44 bramy. Każda z nich jest przypisana jednej drużynie. Zasady tego egzaminu są dość proste. W tym lesie należy przetrwać i zdobyć dwa zwoje. W centrum lasu znajduje się wieża. Jest to miejsce zbiórki tych drużyn, którym uda się zebrać dwa zwoje - Ziemi i Nieba. Wiadome jest, że dostanie się do samej wieży nie będzie łatwe. Tuż przed samym przejściem przez rzeczkę, zostały rozmieszczone liczne pułapki. Przykładem jednej z takich pułapek jest iluzja. Polega ona na powstawaniu iluzjonistycznych miejsc, dające do zrozumienia, że idzie się w dobrym kierunku. W rzeczywistości jest jednak inaczej. Okazuje się, że przez cały czas krążysz w kółko. Czasami trudno zauważyć, że jest się ofiarą jednej z nich. Nad całym nadzorem w tym lesie czuwają egzaminatorzy, którzy mają swoje niby centrum dowodzenia. Niekiedy zdarza się, że do akcji będą zmuszeni wkroczyć ninja ANBU.

Fauna i Flora

Na ten temat można się troszkę rozpisać. Myślę, że napiszę to co najważniejsze. Pierwsze co zamierzam opisać to będzie szata roślinna. Wszystko w tym lesie jest duże. Na pewno każdy z was wie jak wyglądają drzewa. Będąc w tym lesie widzimy je (nawet) trzy razy większe. Oprócz tego w tym lesie można zobaczyć wiele innych rzeczy, które mają normalne wymiary. Owoce, dostępne w tym miejscu są jadalne. W niektórych przypadkach znajdą się i takie pokarmy, mogące zaszkodzić zdrowiu uczestnikom. Ogólnie można powiedzieć, że teren znajdujący się w tym lesie jest dość równinny. Niektóre akcje walki drużyn rozgrywane są na gałęziach na wysokości kilkunastu metrów nad ziemią. Oczywiście przez te walki, wiele drzew jest niszczonych, przez co cierpi cała szata roślinna.

Zwierzyna... co tutaj dużo mówić. Tak samo jak z drzewami. Jest ich sporo, a na dodatek są również większe od normalnych zwierząt. Weźmy na przykład takiego węża. Jest on tak gigantycznych rozmiarów, że jest zdolny jeść ludzi. Oprócz węży można jeszcze spotkać ogromne stonogi, które nie jednego mogą doprowadzić do wymiotów. Zapewne istnieje jeszcze wiele innych stworzeń, żyjących w tym lesie. Schodząc kilka poziomów niżej zatrzymujemy się przy organizmach zamieszkujące wody. Rybki, pływające sobie w rzeczkach są już normalnych wymiarów. Występują w dużych grupach, dlatego też łatwo można sobie coś złowić.

Wieża

Wieza.jpg

Wieża

Ta budowla jest umieszczona w Lesie Śmierci, gdzie odbywał się drugi etap Egzaminu Selekcji Chūnin. Wieża znajduje się na środku obszaru, gdzie do wejścia dzieli aż dziesięć kilometrów. Do tego pomieszczenia mieli dotrzeć Shinobi w przeciągu pięciu dni wraz ze zwojem Ziemia jak i Niebo. Tuż przed wieżą cały teren jest oblężony w różne pułapki. Wszystko po to, by utrudnić dotarcie do mety wszystkim uczestnikom.

Więcej w Fandom

Losowa wiki