Fandom

Naruto Wiki

Czwórka Dźwięku

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Share

Czwórka Dźwięku[1]

Sound Four.png

(音隠れの忍四人衆, Otogakure no Shinobi Yonin Shū)

  • Piątka Dźwięku (音隠れの忍五人衆, Otogakure no Shinobi Gonin Shū)[2]

Debiut

Manga Rozdział 115
Anime Naruto Odcinek 68
Gra Naruto: Ultimate Ninja 2

Informacje o drużynie

Kapitanowie
Członkowie
Przynależność

Czwórka Dźwięku byli  strażnikami Orochimaru. Każdy z nich otrzymał przeklętą pieczęć od Orochimaru). Kimimaro był członkiem grupy przez krótki czas. Był silniejszy od całej Czwórki , więc nazwa grupy chwilowo zmieniła się na Piątka Dźwięku. Jednak nieoczekiwana choroba uniemożliwiła mu udział w normalny sposób. Więc znów została czwórka.

Gdy Orochimaru wysłał Czwórkę Dźwięku by ci przyprowadzili mu Sasuke Uchiha wszyscy systematycznie zostali zabici przez Ninja z Konohy. Jirōbō został zabity przez Choji'ego, Kidōmaru został zabity przez Nejiego. Sakon i Ukon omal nie zabił Kiby, a Tayuya omal nie zabiła Shikamaru. Jednak na odwet przybyli Ninja Piasku: Temari zabiła Tayuyę a Kankuro zabił Sakona. Kimimaro, który został wysłany na tyły omal nie został zabity przez Rocka Lee i Gaarę. Jednakże zmarł z powodu swojej choroby na polu bitwy.

Umiejętności

Jako obrońcy Orochimaru Czwórka Dźwięku była utalentowana w tworzeniu bariery chroniącej. Właśnie podczas inwazji na Konohę użyli tej bariery do chronienia swojego pana: stworzyli wokół Orochimaru i Hokage ich technikę o nazwie: Shishienjin. Gdy bariera zostanie przez kogoś dotknięta to ten ktoś stanie w płomieniach. Stworzyli tzw. "bęczkę" w której zapieczętowali Sasuke by chronić go przed uszkodzeniem. Grupa miała również kardynał kierunku z nimi związanych, to prawdopodobnie odniesienie do ich miejsca w czasie wykonywania jutsu jako grupa. Tayuya na północ, Jirōbō na południe, Kidōmaru na wschód, a Sakon i Ukon na zachód.

Ciekawostki

Symbol Czwórka Dźwięku.svg

Symbol Czwórki Dźwięku

  • Kidōmaru był jedynym w drużynie który nosił opaskę Dźwięku.
  • Czwórka Dźwięku była dostępna do grania w grze: Naruto: Gekitō Ninja Taisen! 4, ale występują tylko w Drugim Etapie i w drugim stadium pieczęci.

Źródła

  1. Naruto rozdział 181, strona 18
  2. Naruto rozdział 201, strona 4

Więcej w Fandom

Losowa wiki