Wikia

Naruto Wiki

Decyzja Kakashiego!!

Komentarze0
3821stron na
tej wiki

Decyzja Kakashiego!!

(カカシの決意!!, Kakashi no ketsui!!)

Dane Rozdziału

Tom 64
Poprzedni Nie obchodzi mnie
Rozdział 608
Następny Koniec
Wątek Światowa Wojna Shinobi
Anime Naruto Shippūden odc. 362
Decyzja Kakashiego!! (カカシの決意!!, Kakashi no ketsui!!) jest 608. rozdziałem mangi Naruto.

Opis Edytuj

Obito Uchiha i Kakashi Hatake kontynuują swoją bitwę, gdy ten pierwszy wyrzuca zaporę shurikenów, które zostają zatrzymane przez ścianę ziemi Kakashiego. Gdy Obito przechodzi przez ścianę, Kakashi ciągle wypytuje go dlaczego to czyni i pyta go, czy ma to związek z Rin, na co Obito mówi mu, by się zamknął. Obito wtedy wciąga Kakashiego do innego wymiaru, ale jego zwycięstwo jest krótkotrwałe, gdyż Kakashi wraca za pomocą Kamui. Tymczasem, Drewniany Smok Madary zaczyna pobierać czakrę Kuramy, powodując osłabnięcie Trybu Ogoniastej Bestii Naruto. Obito zaczyna przytłaczać Kakashiego, zwalając go na kolana. Madara używa Uwolnienia Drewna, by związać Killera B i Mighta Guya, a wtedy aktywuje swoje Susanoo, by zakończyć sprawy na polu bitwy. Uwalniając się, Naruto stwierdza, że ideały Uchiha denerwują go do samego końca, tworząc cienistego klona, dzięki czemu jest w stanie zatrzymać zarówno shuriken Obito, jak i Miecz Susanoo Madary przed zabiciem Kakashiego i Guya. Słysząc słowa Naruto, że ochroni swoich przyjaciół, Kakashi i Guy wracają do akcji, gdzie ten pierwszy używa Cięcia Błyskawicy, by zniszczyć inny shuriken Obito, a Guy wykorzystuje Dziennego Tygrysa, by zaatakować Madarę. Zwracając się do dawnego towarzysza, Kakashi mówi Obito, że ciągle pamięta to, czego ten go nauczył w przeszłości i to co może zrobić teraz, to obronić Naruto.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy Killer B patrzy na unieruchamianego Naruto, ma swój lewy róg.

Więcej od Wikii

Losowa wiki