Wikia

Naruto Wiki

Dodai

3894strony na
tej wiki
Dyskusja0

Dodai

Dodai.jpg

(ドダイ, Dodai)

Debiut

Manga Rozdział 541
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Revolution

Głos

Japoński Shinobu Matsumoto Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Skorpiona.svg 23 Października
Wiek
  • Część II: 54
Wzrost
  • Część II: 176,5 cm
Waga
  • Część II: 78,9 kg
Grupa krwi 0
Kekkei Genkai Ikona Natury Lawy.svg Uwolnienie Lawy
Przynależność Symbol Kumogakure.svg Kumogakure
Drużyna Dywizja Czwarta

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja CL1532
Typy Natury

Jutsu

Dodai (ドダイ, Dodai) jest jōninem z Kumogakure.

Przeszłość

Dodai young.png

Dodai jako instruktor dobrze prosperujących dzieci Shinobi

Podczas kadencji Trzeciego Raikage Dodai wytłumaczył wybranej grupie dzieci, informując ich, że tylko jeden z nich może otrzymać imię "B" i stać się partnerem A w celu ochrony przyszłości Raikage. Wtedy wytłumaczył im, w jaki sposób mają wykonać Podwójny Lariat na manekinie, by sprawdzić, który z nich nadaje się do wypełniania obowiązków "B". Wielu potencjalnych kandydatów jeden po drugim nie przechodzili testu wydawało by się, że dzień zakończy się niepowodzeniem, dopóki nie spostrzegli młodego Killer B, który obalił manekina.

Wygląd

W młodości Dodai miał krótkie i sterczące, ciemne włosy, które w dużej mierze były ukryte pod ochraniaczem na czoło w postaci kapelusza. Wraz z tym elementem, jego typowy strój składał się z standardowego wyposażenia większości shinobi w Kumogakure, miał także charakterystyczną opaskę na lewym oku.

Na starość, kontury twarzy stały się bardziej wyraziste i wyrosła mu mała kozia bródka. Nosi wariant munduru Kumogakure z wysokim kołnierzykiem wraz z kamizelką przeciw odłamkową. Nosi również swój charakterystyczny ochraniacz na czoło. Jego opaska na oko ma teraz znak kanji "błyskawica" (雷, Kaminari).

Umiejętności

Dodai posiada Kekkei Genkai - Uwolnienie Lawy, pozwalający mu połączyć naturę chakry ognia i ziemi. Można go używać do produkcji wytrzymałych, gumowych substancji.

Część II

Światowa Wojna Shinobi

W Czwartej Wielkiej Wojny Shinobi, Dodai został przydzielony do dywizji czwartej, gdzie walczył przeciwko kilku zmartwychwstałym shinobi, między innymi z Trzecim Raikage któremu kiedyś służył. Podczas konfrontacji z Trzecim objawił mocne i słabe strony zmarłego Raikage, stwierdził, że do pokonania Raikage jest potrzebny bardzo silny atak uwolnienia wiatru. Spytany przez Temari, ujawnia nam historię śmierci Trzeciego Raikage.

Ciekawostki

  • Dodai w języku japońskim może oznaczać" brulion "(土 代) lub "fundacja "(土 台) .
  • Znak kanji "błyskawica" (雷, Kaminari) zapisany na jego opasce na oko, jest taki sam jak tatuaż na ramionach tych, którzy posiadają zdolność używania Czarnej Błyskawicy.

Więcej od Wikii

Losowa wiki