FANDOM

Drużyna 10[1]

  • Drużyna Asumy w części I.
  • Drużyna Asumy w części II.

(第10班 第十班, Daijippan)

  • Drużyna Asumy (アスマ班, Asuma-Han)

Debiut

Manga Rozdział 34
Anime Naruto Odcinek 3
Film Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia
Gra Naruto: Ultimate Ninja 2
OVA Wielki sportowy festiwal Wioski Ukrytego Liścia!!
Występuje w Anime, Manga, Gra, Powieść i Film

Informacje o drużynie

Kapitanowie
Członkowie
Przynależność

Drużyna 10 znana jako Drużyna Asumy to drużyna, której liderem był Asuma Sarutobi. Członkami drużyny są: Ino Yamanaka, Chōji Akimichi oraz Shikamaru Nara. Razem tworzą drugą wersję Formacji Ino-Shika-Chō (wcześniejszą tworzyli ich ojcowie). Jako drużyna są dla siebie przyjaźni, pracują wspólnymi siłami.

5539ecd1a59130 full

Drużyna 10 w Naruto

Misje

Polowanie na Akatsuki (Shippūden)

Ranga: Nieznana

Tymczasowy Lider: Kakashi Hatake (jōnin)

Status: Sukces

Kiedy Asuma zginął podczas bitwy z Akatsuki, drużyna była załamana. Postanowili się odegrać i zabić tych, którzy zabili ich mistrza. Działając pod wcześniejszą nazwą „Drużyna 10”, szli na zemstę bez lidera grupy. W czasie bitwy liderem grupy został Kakashi. Wspólnymi siłami drużyna pokonała dwójkę Akatsuki: Hidana oraz Kakuzu.

Umiejętności drużyny

Jako drużyna doskonale się uzupełniają. Shikamaru to urodzony strateg, co mógł udowodnić w akcji ratowania Sasuke, podczas której wraz ze swoją zebraną ekipą pokonywali Czwórkę Dźwięku. Natomiast Ino, ze swą urodą oraz potężnymi klanowymi technikami takimi jak Shintenshin no Jutsu sprawdza się również w roli szpiega. Również dzięki medycznym technikom potrafi wyratować drużynę z opałów. Chōji jako najgrubszy, który również jest zawsze głodny, potrafi swoją masą położyć niejednego przeciwnika. Specjalizuje się w bliskich starciach z przeciwnikiem.

Ciekawostki

  • Cała drużyna (wraz z Asumą) nosi podobne kolczyki, które Asuma im podarował.

Źródła

  1. Naruto rozdział 35, page 7

Więcej z Fandomu

Losowa wiki