Fandom

Naruto Wiki

Drużyna Dosu

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Drużyna Dosu

Team Dosu2.png

Debiut

Manga Rozdział 40
Anime Naruto Odcinek 21
Gra Naruto: Path of the Ninja

Informacje o drużynie

Kapitanowie
Członkowie
Przynależność

Drużyna Dosu była jednym z dwóch grup wysłanych przez Orochimaru w celu infiltracji Egzaminu na Chūnina w Konohagakure. Podczas gdy druga drużyna w przebraniach ninja z Konohy szpiegowała innych uczestników, zespół Dosu został wprowadzony jako genini z Dźwięku, ponieważ używali jutsu opartych na dźwięku. Orochimaru kazał im zabić Sasuke, gdy przebywali w lesie śmierci, podczas drugiego etapu egzaminu, lecz tak naprawdę nie liczył na to, że się nim uda. Miał nadzieję, że w ten sposób przetestuje umiejętności chłopaka. Gdy Sasuke i jego przyjaciele pokonali ich, Orochimaru stracił zainteresowanie drużyną Dźwięku. Później losy każdego członka z tej drużyny skończyły się tragiczne: Dosu Kinuta chcąc walczyć w Egzaminie na Chunina z Sasuke Uchiha wyzwał jego rywala - Gaarę na pojedynek, jednak nie docenił przeciwnika i zginął w walącym się budynku. Kin Tsuchi oraz Zaku Abumi po swoich przegranych zostali wykorzystani do techniki Kuchiyose: Edo Tensei. Lider drużyny Orochimaru został dotkliwie ranny (stracił władzę w rękach) w walce z Hokage.

Więcej w Fandom

Losowa wiki