Fandom

Naruto Wiki

Drużyna Guya

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Drużyna Guya

  • Część I
  • Część II

(ガイ班, Gai-Han)

  • Drużyna Tenten (テンテン班, Tenten-Han) [1]

Debiut

Manga Rozdział 36
Anime Naruto Odcinek 21
Film Naruto Shippūden film
Gra Naruto: Ultimate Ninja 2
OVA Wielki sportowy festiwal Wioski Ukrytego Liścia!!
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Informacje o drużynie

Kapitanowie
Członkowie
Przynależność

Drużyna Guya powstała rok przed innymi zespołami Geninów z Konohy. Guy chciał czekać rok przed wprowadzeniem ich na Egzamin na Chūnina. Drużyna Guya specjalizuje się w walce w zwarciu, wszyscy jej członkowie walczą za pomocą pewnego rodzaju ataków fizycznych.

Styl oraz wygląd Guya i Lee przypomina chińskiego aktora - mistrza sztuk walki Bruce'a Lee. W drugiej części (Naruto:Shippūden) Neji staje się Jōninem, jednak wciąż udaje się na misje z drużyną. Tenten waz z Lee stają się Chūninami. Wraz z innymi członkami, drużyna zadecydowała żeby zabić Sasuke Uchiha, żeby przerwać spór między Konohagakure i Kumogakure.

Umiejętności Drużyny

Drużyna 11, to drużyna w której członkowie skupiają się głównie na fizycznych obrażeniach. Rock Lee, nie znając Ninjutsu oraz Genjutsu posługuje się Taijutsu gdzie potrafi otworzyć bramy. Dzięki swojej determinacji jest silny i wytrzymały psychicznie oraz fizycznie. Tenten to urocza dziewczyna, która specjalizuje się w atakach bronią rzucaną, przez to jest dobra w ataku z średniego dystansu. Broń pozyskuje z dużych zwojów. Neji, który pochodzi z Klanu Hyūga posiada wiele przydatnych technik, gdzie np. blokuje chakrę przeciwnikowi. W przeciwieństwie do pozostałych członków drużyny potrafi świetnie atakować z zaskoczenia. Również dzięki jego Kekkei Genkai (Byakugan)sprawdza się w roli szpiega.

Misje

Ratowanie Gaary

Ranga: Ranga A (manga) Ranga S (anime)

Status: Sukces

Już na początku drugiej części "Naruto" - Drużyna 11, została wysłana by wspomóc drużynę Kakashiego w uratowaniu Gaary z rąk Akatsuki. Gdy dotarli do kryjówki Akatsuki, musieli zmierzyć się z drugim sobą. Misja okazała się sukcesem, ponieważ Gaara został odratowany.

Źródła

  1. Naruto: Shippūden odcinek 184

Więcej w Fandom

Losowa wiki