FANDOM

Drużyna Hiruko

Hiruko's Team.png

Debiut

Film Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia
Występuje w Tylko Film

Informacje o drużynie

Kapitanowie
Członkowie
Przynależność

Jakiś czas po opuszczeniu Konohy, Hiruko zebrał swoją własną drużynę. Ufał im wystarczająco, by nauczyć ich Techniki Chimery. Są odpowiedzialni za trzymanie niechcianych osób postronnych z dala od Hiruko, ochraniając obwodzie Góry Shumisen, jak również walcząc z tymi, którzy dotarli do bram w drodze na szczyt góry. Gdy Hiruko próbował zabrać Sharingan Kakashiego, każdy z nich walczył pod jedną bramą, Ichi osłaniał pierwszą i walczył z Drużyną Guya, Ni broniła drugiej i walczyła z Drużyną Kurenai, a San strzegł trzeciej i walczył z Drużyną Asumy, podczas gdy Hiruko przywitał Kakashiego po czwartej bramie. Cała trójka ma znak na ich plecach, podobny do znaku Hiruko na ręce. San później przywołał wcześniej pokonanych Ichiego i Ni i połączył się z nimi, tworząc bestię chimerę, zjednoczenie zwierząt, które kontrolowali niezależnie od reszty. Po byciu związanym przez Drużynę Guya, Kurenai i Asumy, została przyzwana przez Hiruko i następnie zniszczona przez połączone wysiłki Jedenastki Konohy.

Ciekawostki

  • Imiona trzech członków są liczbami: "Ichi" znaczy "jeden", "Ni" znaczy "dwa" i "San" znaczy "trzy". Odzwierciedla się to w liczbie pozostawionych znaków na ich twarzach, jak również bram, które kolejno bronili.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki