FANDOM

Sannin

Chapter 162

(伝説の三忍, Densetsu no Sannin)

Debiut

Manga Rozdział 139
Anime Naruto Odcinek 83
Film Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia
Gra Naruto: Gekitō Ninja Taisen! 4
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Informacje o drużynie

Kapitanowie
Członkowie
Przynależność

Sannini to słynni ninja z Konohagakure, okrzyknięci największą trójką shinobi swojego czasu.

Sanninami byli

  • Jiraiya - "Żabi Pustelnik", po odejściu Orochimaru podróżował po świecie. Napisał serię książek "flirtujących" oraz książkę "Opowieść o odważnym ninja". Trenował bardzo potężnych ninja - Yahiko, Konan, Nagato, Minato Namikaze i Naruto Uzumakiego. Zabił go Pain, podczas zbierania informacji w Amegakure.
  • Tsunade - "Ślimacza Księżniczka", wnuczka Pierwszego Hokage. Bardzo utalentowany medyczny ninja. Gdy podczas wojny nie mogła ocalić dwóch osób, które kochała najbardziej, odeszła z wioski. Powróciła dzięki Naruto i została Piątą Hokage. Trenowała Shizune i Sakurę Haruno.
  • Orochimaru - "Biały Wąż", odszedł z Konohy i dołączył do Akatsuki. Gdy nie zdołał posiąść ciała Itachiego odszedł z organizacji by ulepszać swoje Kinjutsu. Pragnął zdobyć ciało Uchiha Sasuke, ten jednak go pokonał. Następnie zapieczętował go Itachi w mieczu (Totsuka) Susanoo. Orochimaru trenował Anko Mitarashi i Sasuke Uchihę.

Sannini, a drużyna 7

Fightingsannin

Sanninowie walczący z Hanzō

Każdy z Sanninów trenował jednego shinobi z drużyny 7:

Ciekawostki

  • Każdy z Sanninów walczył chociaż raz z Naruto.
  • Każdy z Sanninów odszedł z wioski: Orochimaru odszedł do Akatsuki, później doskonalił swoje zakazane techniki. Tsunade straciła wiarę w siebie i swoje techniki i praktycznie uciekła z Konohy, a Jiraiya odszedł by gromadzić informacje o Orochimaru i Akatsuki.
  • Każdy Sannin przywołuje wielkie zwierzę - Jiraiya Gamabuntę (szef żab i ropuch), Tsunade Katsuyu (królową ślimaków), a Orochimaru Mandę (króla węży).
  • Gdy byli dziećmi, Jiraiya był najsłabszy z nich, lecz po latach to on stał się najbardziej uzdolnionym Sanninem.
  • Z trójki Sanninów tylko Jiraiya nie miał pomocnika tzw. prawej ręki, ponieważ Orochimaru miał Kabuto, a Tsunade ma Shizune.
  • Z całej trójki tylko Orochimaru przegrał ze swoim uczniem z drużyny 7.

Zobacz też