Fandom

Naruto Wiki

Drużyna Kurenai

3999stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Drużyna Kurenai

300px-Team Kurenai.png

(紅班, Kurenai-Han)

  • Drużyna 8 (第8班 第八班, Daihachihan)

Debiut

Manga Rozdział 34
Anime Naruto Odcinek 3
Film Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia
Gra Naruto: Ultimate Ninja 2
OVA Wielki sportowy festiwal Wioski Ukrytego Liścia!!
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Informacje o drużynie

Kapitanowie
Członkowie
Przynależność

Drużyna Kurenai, znana także jako drużyna ósma to drużyna, której liderką jest Kurenai Yūhi. Jej członkowie to: Shino Aburame, Kiba Inuzuka oraz Hinata Hyūga. Grupa została jakby zlikwidowana, ponieważ Kurenai (liderka) zaszła w ciążę.

Umiejętności grupy

Drużyna ósma to drużyna w której każdy ma zdolności poszukiwawcze. Shino to uzdolniony młodzieniec, który pochodzi z klanu Aburame — kontroluje owady (używa ich w walce) a w zamian one żywią się jego czakrą. Natomiast Kiba, członek klanu Inuzuka, ma wyostrzony węch i wspaniale współpracuje ze swoim psem Akamaru. Hinata to nieśmiała dziewczyna, która tak jak jej kuzyn Neji pochodzi z klanu Hyūga. Dzięki klanowym technikom jak np. Byakugan potrafi znaleźć osoby w pobliżu kilku kilometrów od siebie.

Misje

Poszukiwanie Bikōchū

Ranga: Nieznana

Status: Nieudana

Drużyna 8 została poproszona o zlokalizowanie rzadkiego insekta o nazwie Bikōchū, który pomoże w odnalezieniu Sasuke. Owad ten potrafi znaleźć każdego, wystarczy dać mu przedmiot od osoby, której się poszukuje, by poczuł jej zapach. Kurenai nie poszła na misję z drużyną, lecz pozostała w szpitalu. Grupa włącznie z towarzyszącym Naruto poszukiwali jaj insekta. Jednak przeszkodzili im w tym członkowie klanu Kamizuru z Iwagakure. Misja okazała się niepowodzeniem.

Złapać Gosunguki

Ranga: Nieznana

Status: Nieudana

W anime, kiedy Gosunguki, złodziej, przybył do Konohy, Tsunade wysłała Kibę, Hinatę oraz Shino, by handlowali ze złodziejem. Nie udało się jednak — misja zakończyła się niepowodzeniem.

Zlokalizowanie Kryjówki Orochimaru

Ranga: Nieznana

Status: Częściowy Sukces

W drugiej części anime drużyna została wysłana wraz z Kakashim w celu odnalezienia kryjówki Orochimaru. Drużyna znalazła kryjówkę, jednakże była już ona spustoszona i opuszczona.

Polowanie na Itachiego i Sasuke

Ranga: Nieznana

Status: Nieudana

W drugiej części drużyna Kurenai została dołączona do ośmioosobowego oddziału wraz z Drużyną Kakashiego, by złapać Itachiego oraz Sasuke Uchihów. Zostali jednak zatrzymani przez Tobiego. Misja okazała się niepowodzeniem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki