Fandom

Naruto Wiki

Drużyna Minato

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Drużyna Minato

Team Minato.png

(ミナト班, Minato-Han)

  • Pułk Kakashiego (カカシ隊, Kakashi-Tai)

Debiut

Manga Rozdział 239
Film Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Heroes 3
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Informacje o drużynie

Kapitanowie
Członkowie
Przynależność

Drużyna Minato to zespół dowodzony przez Minato Namikaze a w jego skład wchodzili Kakashi Hatake, Obito Uchiha i Rin Nohara.

Historia

Team Minato.png

Oficjalne zdjęcie Drużyny Minato

W Gaiden Kakashi, podczas Trzeciej Wielkiej Wojny Shinobi, zespół udał się do Kusagakure i zniszczył Most Kannabi by odciąć dostawy dla ninja z Iwagakure. Rin została pojmana przez shinobich z Iwagakure. Kakashi i Obito udali się by ją uratować, lecz Obito zostaje przygnieciony przez głaz. Daje swój Sharingan jako prezent Kakashiemu i mówi im by uciekali a zaraz po tym jaskinia zawala się pozornie go uśmiercając.

Jednakże, w rzeczywistości Obito został uratowany przez Madare Uchiha i przeszedł rekonwalescencję przez nieznany okres czasu.

Po poświęceniu się Rin by ocalić wioskę przed Trój-ogoniastym, którego zapieczętowano w niej Obito postanawia by wszyscy nadal wierzyli, że umarł. Jakiś czas później, Minato poświęca swoje życie, aby zapieczętować Dziewięcioogoniastego, który zaatakował Konohę będąc kontrolowanym przez zamaskowanego człowieka, którym był Obito w przebraniu. Przed punktem kulminacyjnym Czwartej Wielkiej Wojny Shinobi, gdzie dowiaduje się, że Obito wciąż żyje, Kakashi wierzył, że jest jedynym ocalałym z drużyny Minato.

Więcej w Fandom

Losowa wiki