FANDOM

Druga Światowa Wojna Shinobi (第二 次 忍 界 大 戦, Dainiji Ninkai Taisen) - została zapoczątkowana przez konflikt interesów takich wiosek jak Sunagakure (prowadzona prawdopodobnie przez Trzeciego Kazekage), Amegakure (prowadzona przez Hanzō), Konohagakure (prowadzona przez Trzeciego Hokage) oraz Iwagakure (prowadzona przez Trzeciego Tsuchikage). Zagłębiając się w szczegółu drugiej wojny, można zauważyć, że walki toczone były głównie z dala od większych wiosek, co może oznaczać, przewagę militarną takich wiosek jak Konoha czy Suna, gdyż według wspomnień Nagato, może dopatrzyć się scen w Amegakure oraz Iwagakure.

Podczas Drugiej Wielkiej Wojny Shinobi, powstało wiele legend, które po dziś dzień, są pamiętane i szanowane. Do owych legend należy Legendarnych Sanninów Konohy, składająca się z Tsunade, która dodatkowo zabłysnęła jako najlepszy medyczny ninja na świecie oraz Orochimaru i Jiraiyi, dodatkowo w Konohagakure jak i w innych krajach znanym shinobi stał się również ojciec Hatake Kakashiego, Sakumo Hatake, który uzyskał przydomek "Biały Kieł Konohy".

Strony Walczące

Wydarzenia