Wikia

Naruto Wiki

Dziękuję ci (odcinek)

Komentarze0
3768stron na
tej wiki

Przekierowano z Dziękuje ci (odcinek)

Dziękuję ci

Kushina dziękuje Naruto

(ありがとう(), Arigatō)

Dane Odcinka

Poprzedni Bitwa Czwartego na śmierć i życie!!
Następny Bitwa w raju! Dziwna bestia kontra potwór!
Wątek Ograniczenie Jinchūriki
Manga 503, 504

Emisja

Japonia

Debiut

Jutsu

Chakra Chains Barrier

Dziękuje ci (ありがとう(), Arigatō) jest 249. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis Edytuj

Będąc świadom swojej porażki, Tobi przenosi się na bezpieczną odległość od Czwartego, po czym stwierdza, że będzie miał ponownie szansę w podboju świata, i teleportuje się. Minato przybywa do Konohy i prosi Gamabuntę, by przytrzymał Dziewięcioogoniastego dopóki przygotowuje teleport do bezpiecznej lokacji. Po przeniesieniu się do innego miejsca, zabiera Kushinę i noworodka, a Kushina unieruchamia Dziewięcioogoniastego używając swoich łańcuchów czakry, zanim Minato mógł postawić barierę. Kushina zamierza użyć ostatnich resztek czakry, by wciągnąć lisa z powrotem do siebie , by mógł umrzeć z nią. Minato przygotowuje się do użycia pieczęci, by zapieczętować połowę lista, mówiąc Kushinie, że zakonserwuje jej czakrę, by dać szansę do zobaczenia Naruto ostatni raz w późniejszym okresie czasu. Kushina protestuje użyciu Pieczęci Trawiącego Demona Śmierci, pytając się Minato dlaczego poświęca siebie, by mogła spotkać Naruto przez kilka minut, gdy będzie starszy. Przekonuje ją, że to słuszna droga, ponieważ "Nie będzie mógł zastępować jej" i mogłoby to spowodować brak balansu między nacjami, gdyby Konoha nie miała jinchūriki. Bóg śmierci chwyta Dziewięcioogoniastego i pieczętuje jego połowę. Minato przywołuje Gerotorę i daje mu klucz do pieczęci, którą ma zamiar nałożyć na Naruto. Kushina daje Naruto długą listę rzeczy, które musi zrobić, a wtedy Minato wykonuje Styl Pieczętujący Ośmiu Trygramów. W teraźniejszości, Kushina przeprasza Naruto za nie bycie z nim, a on odpowiada jej, że nie wiedział czym była miłość rodziców, ale teraz jest tego świadom. Gdy Kushina znika, Naruto dziękuje swoim rodzicom za bycie ich synem i mówi im, że jego naczynie jest pełne miłości od ich obu.

Więcej od Wikii

Losowa wiki