Fandom

Naruto Wiki

Ebizō

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Ebizō

Ebizō2.jpg

(エビゾウ, Ebizō)

  • Zasłużony Dziadek Ebizō (エビゾウジイ様, Ebizō-jiisama)

Debiut

Manga Rozdział 252
Film Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja 4
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Ken Shiroyama Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Koziorożca.svg 6 Stycznia
Wiek
  • Część II: 72-73
Wzrost
  • Część II: 158 cm
Waga
  • Część II: 45 kg
Grupa krwi B
Przynależność Symbol Sunagakure.svg Sunagakure

Ranga

Rejestracja Ninja 02-002
Rodzina

Ebizō (エビゾウ, Ebizō) nazywany Zasłużony Dziadek Ebizō (エビゾウジイ様, Ebizō-jiisama) przez mieszkańców wioski Sunagakure. On i jego starsza siostra, Chiyo, są bardzo czczeni w Sunagakure i byli znani jako Nagrodzone Rodzeństwo (御姊弟, Gokyōdai).

Osobowość

Ebizō jest osobą bardzo spokojną, poważną i nieco apatyczną, w porównaniu do jego siostry, która jest bardziej impulsywna. Ebizō podobnie jak Chiyo uważa, że Sunagakure powinna być tak silna, żeby każdy o tym wiedział i nieuzależniona od innych wiosek. Okazuje rozczarowanie gdy wioska okazała się bezradna w ratowaniu Kankurō. Jest opisywany jako optymista, pomimo jego apatycznej postawy bardzo troszczył się o tych, którzy byli blisko niego. Był bardzo przejęty śmiercią siostry.

Wygląd

Ebizō to starszy mężczyzna o specyficznym wyglądzie. Jego powieki zdają się być bardzo ciężkie, niemal w pełni zasłaniają jego oczy. Ma również bardzo długie brwi, które zwisają z obu stron jego twarzy. Nosi turban owinięty wokół głowy i tradycyjny strój Sunagakure, który składa się z ciemnego, luźnego stroju.

Umiejętności

Nie wiele wiadomo o jego zdolnościach. Stwierdził, że ma silny umysł, zdolny do analitycznego myślenia, który służył mu i Sunagakure w czasie ostatnich wojen, również w podeszłym wieku.

Cześć II

Ratowanie Kazekage

320px-Honoured Siblings.png

Chiyo i Ebizō podczas debiutu.

Baki przybył do rodzeństwa z prośbą o pomoc Gaarze, który został porwany przez Akatsuki. Z początku rodzeństwo nie zgadza się na pomoc, zmieniają zdanie gdy dowiadują się, że z porwaniem może mieć coś wspólnego Sasori. Ebizō widząc zatrutego Kankurō skomentował, jak bardzo wioska osłabła. Był zasmucony śmiercią siostry, miał nadzieję, że to jeden z jej żartów. Obwiniał się, że nie może nic zrobić. Był zadowolony, że Chiyo tak spokojnie patrzyła.

Szczyt Kage

Ebizō był widoczny stojąc koło Matsuri, wraz z innymi ludźmi gdy Gaara, Temari i Kankurō wyruszali na Szczyt Kage.

Ciekawostki

  • Jego hobby to łowienie ryb w stawie jego i Chiyo.

Więcej w Fandom

Losowa wiki