Fandom

Naruto Wiki

Ensui Nara

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ensui Nara[1]

Ensui Nara.png

(奈良エンスイ, Nara Ensui)

Debiut

Manga Rozdział 523
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński Masato Kaji

Dane Osobowe

Wiek
  • Część II: 37
Przynależność
Drużyna Dywizja Trzecia
Klan Symbol Nara.svg Klan Nara

Ranga

Ranga Ninja
Typy Natury

Jutsu

Ensui Nara (奈良エンスイ, Nara Ensui) jest jōninem z Konohagakure należącym do klanu Nara.

Wygląd

Ensui ma czarne włosy, które upina w krótki, wysoki kucyk. Ma też kozią bródkę oraz ciemnozielone oznaczenia pod oczami[2] — co nadaje pewnego rodzaju leniwego, zmęczonego wyglądu. Nosi standardowy strój shinobi Konohy składający się z kamizelki i uniformu. Nie zakłada natomiast ochraniacza na czoło Sojuszu.

Umiejętności

Ensui wydaje się być bardzo wykwalifikowany w sekretnych technikach jego klanu, będąc w stanie używać Techniki Imitacji Cienia do różnych stopni, gdzie mógł swobodnie pozwolić człowiekowi na poruszanie się, chociaż będąc pod wpływem jego techniki, bez konieczności poruszania się samemu. Jest także zdolny do używania Techniki Szycia Cieniem.

Część II

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Konfrontacja

Kakashi's strategy initiated.png

Strategia Kakashiego, wcielona w życie.

Ensui został przydzielony do Trzeciej Dywizji Zjednoczonych Sił Shinobi. Jego członek drużyny oraz Santa Yamanaka zostali wcieleni do strategii Kakashiego, mającej na celu usunięcie ożywionego Zabuzy Momochiego by opuścić mgłę przysłaniającą pole bitwy. Użył swojej Techniki Imitacji Cienia by scalić swój własny cień z cieniem Kakashiego , w czasie gdy Santa przejał kontrolę nad ciałem ich kapitana. Miał on za zadanie użyć cienia Kakashiego jako przedłużenia techniki by zatrzymać ruchy Zabuzy i potem, gdy cień Kakashiego wejdzie w kontakt z cieniem Zabuzy, przytrzymać go by Maki mogła całkowicie go unieruchomić. Jednakże, w połowie planu atak Kakashiego zostaje przerwany przez Haku. Po tym jak Zabuza przeciął Haku, Ensui powiedział Sancie, że Kakashi złapał tylko jednego wroga i unieruchamia Haku gdy ten się zregenerował. Gdy Kakashi z powodzeniem połączył swój cień z cieniem Zabuzy, Ensui natychmiast unieruchomił i jego.

W anime, o świcie drugiego dnia wojny, Ensui asystuje Kakashiemu w trzymaniu w ryzach przepołowionego Jinina Akebino do czasu aż Sai nie dokończy swojej techniki pieczętującej. Gari pojawia się by zapobiec zapieczętowaniu Jinina i Rock Lee walczy z nim by ich chronić. Gruz z eksplozji Gariego rani Ensuiego i jego chwyt na Akebino znika. Po tym jak Saiowi udaje się zapieczętować Jibina, Gari wycofuje się i gdy Lee próbuje go ścigać, Ensui przekonuje go by tego nie robił.

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Punkt Kulminacyjny

Po tym jak całe Zjednoczone Siły Shinobi przybyły na główne pole walki przeciwko Shinju, Ensui otrzymał trochę chakry Kuramy od Naruto i razem z Shikamaru i innymi osobami z klanu, unieruchomił Dziesięcioogoniastego.

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 210
  2. Naruto: Shippūden odcinek 284

Więcej w Fandom

Losowa wiki