Fandom

Naruto Wiki

Enton: Kagutsuchi

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Enton: Kagutsuchi

Kagutsuchi.png

Nazwa

Japońska 炎遁・加具土命
Rōmaji Enton: Kagutsuchi
Dosłowna Polska Uwolnienie Płomieni: Dodane Narzędzie Pana Ziemi
Gry Styl Piekła : Kontrola Płomienia

Debiut

Manga Rozdział 464
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Impact

Dane

Klasyfikacja Mangekyō Sharingan Itachi.svg Kekkei Genkai, Ninjutsu, Dōjutsu
Typ Ikona Natury Ognia.svg Uwolnienie Ognia
Klasa Ofensywna, Defensywna
Zasięg Krótki do Średniego

Inne Jutsu

Użytkownicy

Sasuke Uchiha używa tej techniki, by dodać Transformację Kształtu do nieugaszonych czarnych płomieni Amaterasu, zamieniając płomienie w kolczastą barierę, która nie tylko osłania go, ale także spala i przebija każdego przeciwnika, który dotknie płomieni. Podczas gdy Amaterasu jest rzucane z lewego oka Sasuke, ta technika jest rzucana z prawego.[1]

Warianty

Kształt płomieni Amaterasu Sasuke zależy od użycia do obrony lub ataku.

  • Sasuke może stworzyć kolczastą barierę, która nie tylko go broni ale także przebija i spala każdego przeciwnika, który jej dotknie.
  • Po uzyskaniu Wiecznego Mangekyō Sharingana, Sasuke wykazał stosowanie czarnych płomieni w postaci miecza lub strzał z kuli czarnych płomieni trzymanej przez jego Susanoo, których używał do przebicia Białego Zetsu, przecięcia z łatwością Kumosōkai użytego przez Kabuto i uszkodzenia Dziesięcioogoniastego w połączeniu z techniką Naruto.
  • Pokazano także, że Sasuke może używać płomieni jako elastycznego miecza we własnej ręce bez oznak oparzenia oraz może wystrzelić płomienie w kształcie pocisków z miecza do ataku na dystans.

Wpływy

Podobnie do innych umiejętności Mangekyō Sharingana, nazwa Kagutsuchi pochodzi z Japońskich mitów i legend. Kagutsuchi jest Bogiem Ognia w Shinto i jednym, który sprowadził śmierć na świat przez spalenie swojej matki Izanami, gdy rodziła go. To spowodowało, że ojciec Izanagi, zabił go z mieczem Totsuka.

Źródła

  1. Naruto rozdział 464, strona 7

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Enton: Kagutsuchi

Więcej w Fandom

Losowa wiki