Wikia

Naruto Wiki

Estetyka artysty

Komentarze0
3404strony na
tej wiki

Estetyka artysty

Estetyka artysty

(芸術家の美学, Geijutsuka no Bigaku)

Dane Odcinka

Poprzedni Pułapka Białego Zetsu
Następny Zjednoczone Siły Mam!!
Wątek Światowa Wojna Shinobi

Emisja

Japonia 20 września 2012

Debiut

Jutsu

Altering Terrain TechniqueDoton: Ganban KyūDoton: GansetsukonDoton: Iwagakure no JutsuRaiton: JibashiSuiton: Ja no Kuchi

Estetyka artysty (芸術家の美学, Geijutsuka no Bigaku) jest 280. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis Edytuj

Gdy kwatery główne Zjednoczonych Sił Shinobi mierzą się z problemem klonów Armii Białych Zetsu prowadzących infiltrację, informacja ta dociera do Piątej Dywizji, na co Mifune instruuje odpowiednią swoją dywizję. Kurotsuchi przybywa do Piątej Dywizji, by porozmawiać z Deidarą i przeszkadza w uwolnieniu go przez przebranego klona Białego Zetsu. Gdy ich rozmowa prowadzi donikąd, prosi Kankurō o otwarcie Czarnej Mrówki, by mogła porozmawiać z Deidarą bezpośrednio. Jednakże zanim można to było uczynić, przybywa Okisuke i przesłuchuje samuraja na straży, który niepoprawnie odpowiada i zostaje bezlitośnie przecięty. Mimo wszystko Deidara jest w stanie użyć miecza jako pręta uziemiającego, by elektryczność z jego ciała odpłynęła i mógł uciec. Gdy on i kilku Białych Zetsu ucieka, Deidara zauważa, ze musi dostać trochę wybuchowej gliny. Gdy uciekają, klony Białego Zetsu stale się poświęcają dopóki Kabuto Yakushi nie posyła Chūkichiego do pomocy im. Nareszcie docierając do małej ilości gliny, Deidara jest w stanie walczyć, a później doprowadzić do samo-destrukcji używając miecza jako pręta uziemiającego ponownie, gdy ninja Konohy z Drużyny Komunikacji stara się unieruchomić go za pomocą błyskawicy. Zszokowany widząc siebie odbudowanego, gdy działanie Przywołania: Wskrzeszenie Nieczystego Świata zostaje mu objaśnione, Deidara wnioskuje, ze jego sztuka i technika są niezgodne ze sobą, gdyż jest ona przez krótki moment, a nie nieśmiertelna jak u Sasoriego. Ostatecznie, Deidara zostaje ponownie schwytany do Czarnej Mrówki, gdy wpada pułapkę Kurotsuchi zmienionej w Sasuke Uchiha, a Mifune sprytnie używa baterii, by imitować efekty Uwolnienia Błyskawicy, znajdując się jednocześnie w przestrzeni, gdzie nie może użyć miecza do uziemienia ładunku. Po ponownym schwytaniu w Czarną Mrówkę, Deidara stwierdza, że znalazł swoją super ostateczną sztukę i patrzy na księżyc.

Ciekawostki Edytuj

  • Okisuke zauważył, że prawidłową odpowiedzią na jego stwierdzenie "góra" jest "rzeka". To może być aluzja zarówno do pokazu: "'Płonąca Górska Rzeka", gdzie popularny samuraj i imiennik Mifune Toshiro Mifune pojawia się, lub też do japońskiego powiedzenia, które przekłada się mniej więcej na "kraj jest w ruinach, a są ciągle góry i rzeki".

Napisy Edytuj

Rola Seiyū
Polski Japoński Rōmaji Polski Japoński Rōmaji
Deidara デイダラ Deidara Katsuhiko Kawamoto 川本 克彦 Kawamoto Katsuhiko
Kabuto Yakushi 薬師カブト Yakushi Kabuto Nobutoshi Canna 神奈 延年 Kanna Nobutoshi
Zetsu ゼツ Zetsu Nobuo Tobita 飛田 展男 Tobita Nobuo
Chūkichi Mgły 霧の中吉 Kiri no Chūkichi Minoru Hirota 広田みのる Hirota Minoru
Kankurō カンクロウ Kankurō Yasuyuki Kase 加瀬 康之 Kase Yasuyuki
Kurotsuchi 黒ツチ Kurotsuchi Hana Takeda 武田 華 Takeda Hana
Mifune ミフネ Mifune Katsumi Chō 長 克巳 Chō Katsumi
Okisuke オキスケ Okisuke Hidenori Takahashi 高橋 英則 Takahashi Hidenori
Shinobi Shinobi Ryūichi Kijima 木島 隆一 Kijima Ryūichi
Taira Kikumoto 菊本 平 Kikumoto Taira
Sasuke Uchiha うちはサスケ Uchiha Sasuke Noriaki Sugiyama 杉山 紀彰 Sugiyama Noriaki

Więcej od Wikii

Losowa wiki