Fandom

Naruto Wiki

Fūja Hōin

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Fūja Hōin[1]

  • Formuła pieczęci pokrywa ciało...
  • ...by skoncentrować się i zapieczętować znak.

Nazwa

Japońska 封邪法印
Rōmaji Fūja Hōin
Dosłowna Polska Metoda Zapieczętowania Zła

Debiut

Manga Rozdział 69
Anime Naruto Odcinek 39
OVA Naruto x UT
Występuje w Anime i Manga

Dane

Klasyfikacja Fūinjutsu
Ranga Ranga A
Klasa Uzupełniająca
Zasięg Krótki
Pieczęci ręczne Zając → Wąż → Koń → Baran → Ptak → Tygrys → Zając → Wąż → Koń → Baran → Ptak → Tygrys → Zając → Wąż → Koń → Baran → Ptak → Pies → Szczur

Inne Jutsu

Pokrewne jutsu

Kaija Hōin

Użytkownicy

Technika jest używana do stłumienia technik nadających znaki na osobie. Znaki słabszej mocy mogę zostać kompletnie stłumione przez tą technikę samodzielnie, ale znaki o silniejszej mocy jak Przeklęta Pieczęć Niebios Sasuke Uchihy, powoduje że pieczęć jest zależna od siły woli szczególnie jeśli pieczętujący nie ma wystarczająco dużo doświadczenia, by wzmocnić pieczęć własną siłą. Jest również zdolna do powstrzymania pewnych kekkei genkai, jak na przykład to w klanie Kurama, co widać, gdy Kurenai spróbowała tego.

Pieczęć wymaga dużej liczby pieczęci i ogromnych ilości czakry do wykonania. Przygotowania do tej techniki wymagają dwóch skoncentrowanych okręgów z kunaiem umieszczonym w odstępie wzdłuż obwodu, w dodatku dużą liczbę znaków napisanych krwią, która promieniują od środka przeklętej pieczęci.

Według Kakashiego, ta technika jest szybka, lecz bolesna. Pieczęć może zostać usunięta w dowolnym momencie przez rzucającego lub kogokolwiek na którym pieczęć została rzucona, co zademonstrowano podczas walki Sasuke z Naruto w Dolinie Końca. Ponieważ ta pieczęć opiera się na woli jednostki na której została umieszczona, dotknięci nią mogą działać bez niej, bez rozpieczętowania techniki.

Gdy Orochimaru został wyciągnięty z Sasuke przez Miecz Totsuka Itachiego, nie tylko Przeklęta Pieczęć Niebios została usunięta, ale również Metoda Zapieczętowania Zła wokół niej.

Źródła

  1. Pierwszy Databook, strona 219

Więcej w Fandom

Losowa wiki