Wikia

Naruto Wiki

Fūka

Komentarze0
3774strony na
tej wiki

Fūka

Fūka

(フウカ(), Fūka)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Yū Asakawa

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska Kobieta
Wiek Nie Żyje
Przynależność Symbol Kraju Ognia Kraj Ognia
Drużyna 4-Osobowa Drużyna Furido
Typy Natury

Jutsu

Fūka (フウカ) była kunoichi, która jako pierwsza pojawiła się w fillerach Naruto: Shippūden. Była częścią grupy, która okradła czwórkę shinobi z już umarłych Dwunastu Strażników Ninja.

WyglądEdytuj

Fūka była dość wysoką, ponętna kobietą, która ubrana była w prowokacyjny uniform. Miała niebieskie oczy i długie, falujące czerwone włosy oraz jasną skórę pod lewą stroną wargi miała pieprzyk. Pomimo młodej i pięknej formy jej niezwykłe moce i wymizerowany wygląd przy pewnych punktach sugerował, że jest znacznie starsza niż może się wydawać.

OsobowośćEdytuj

Fuka była osobą, która bardzo dbała o swój wygląd. Jej ulubionym sposobem na pokonanie shinobiego była egzekucja przez pocałunek. Szczególnie ubóstwiała swoje włosy, które wiążą się z jej jutsu.

UmiejętnościEdytuj

180px-Execution by Kiss

Fuka stosuje Shikei Seppun na Naruto

Pierwsza i najbardziej zauważalna umiejętność to zdolność do wysysania chakry przez pocałunek, i ostatecznie do wysysania duszy. To wydaje się wyjaśnić jej elementarną sympatię do wszystkich typów czakry. Gdy przyjęła chakrę z ofiary, zyskuje wszystko z ich metod i ich elementu czakry. To zaprowadziło do jej własnych żywiołowych sympatii stających się jeszcze potężniejsze. Również liżąc kogoś mogła zdemaskować ich elementarną sympatię, co zademonstrowała, kiedy liznęła twarz Naruto (doprowadzając w ten sposób do jego irytacji i przerażenia). Fūka również znała metodę, która pozwalała jej użyć ciał swoich poprzednich ofiar, tak jak to robi Orochimaru. Pozornie jedyna rzecz zostawiona z jej rzeczywistego ciała to włosy, stąd uszkadzanie ich było jedynym sposobem na zabicie jej.

Część IIEdytuj

Dwunastu Strażników NinjaEdytuj

Water Release Snake's Mouth 2

Fuka używa Suiton: Ja no Kuchi na Naruto

Podczas swojej pierwszej walce z drużyną Yamato, Fūka okazała się być bardzo niebezpieczną i nietypową
180px-Furido's 4-Man Team

Fūka, Fuen, Fudō i Furido wychwytujący grób

ninja z niespotykanymi umiejętnościami panowania nad wszystkimi pięcioma żywiołami. Za pomocą kombinacji kilku elementów była w stanie z łatwością pokonać Naruto. Starała się go wykończyć, poprzez wykonanie swojego pocałunku na nim, ale w momencie, gdy chakra Naruto się skończyła chakra Kyūbiego zaczęła wchodzić do ciała Fūki, lecz ona nie była w stanie jej zaabsorbować. W ostatniej chwili uratowali ją Fuen i Fudō.
180px-Color Change

Fūka używa Shki Tenshin

Fūka ponownie pojawiła się podczas ataku na Konohę, gdzie po raz kolejny udowodniła swoje umiejętności władzy nad wszystkimi pięcioma elementami. Naruto jednak był w stanie nadążyć za jej atakami dzięki wykorzystaniu Kage Bunshin no Jutsu. Kiedy ją zranił, użyła techniki, dzięki której rany zniknęły. Podczas dalszej walki Uzumaki zauważył, że za każdym razem kiedy jej ciało zostało uzdrowione, używała mniejszej liczby elementów. W końcu zrozumiał, że naprawdę korzystała po prostu z wielu ciał i w każdej chwili może je zmienić. Odkrył również, że we włosach mieści się jej dusza. Pokonana Fūka próbowała wziąć ciało Naruto, aby zastąpić nim jedno ze swoich, lecz Shinobi Liścia wykorzystał Rasengana i zabił kobietę.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest pierwszą kobietą, która pocałowała Naruto (osobą nie, ponieważ pierwszy pocałunek odbył z Sasuke).
  • Tak jak Tsunade używała jutsu by wyglądać młodo , jednak jej technika była inna .

CytatyEdytuj

  • (Do Fudō) "Kobieta nienawidzi mężczyzny, który za dużo gada."
  • (Do Naruto) "Uraziłeś moją siłę życia, więc teraz zapłacisz tego cenę."
  • (Przed zaatakowaniem klanu Kohaku) "Dasz mi znać, jeżeli będą tu jacyś użytkownicy elementu wiatru. Zajmę się nimi."
  • (Do Naruto) "Francuski czy miękki, jaki preferujesz?"
  • (Do Naruto) "Teraz miejmy nasz niezły i gorący pocałunek"
  • (Do Naruto) "Czy wiesz ile mi zajęło czasu aby urosły mi takie piękne włosy? Ściąłeś je! I teraz musisz zapłacić tego cenę!!!"

Więcej od Wikii

Losowa wiki