Fandom

Naruto Wiki

Fubuki Kakuyoku

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Fubuki Kakuyoku

Fubuki Kakuyoku.png

(鶴翼フブキ, Kakuyoku Fubuki)

Debiut

Film Naruto film: Starcie ninja w Kraju Śniegu
Gra Naruto: Ultimate Ninja 2
Występuje w Gra i Film

Głos

Japoński Jun Karasawa

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek Nie Żyje
Przynależność Symbol Yukigakure.svg Yukigakure
Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Fubuki Kakuyoku (鶴翼フブキ, Kakuyoku Fubuki) była kunoichi z Yukigakure oraz służąca Dotō Kazahana razem z Nadare Rōga i Mizore Fuyukuma.

Wygląd

Fubuki miała zielone oczy i różowe włosy (które wystawały jej z hełmu). Posiadała także podobnie jak reszta służących Dotō - Zbroję Czakry.

Osobowość

Kakuyoku była dumną i pewną siebie kunoichi opierającej się lekko na arogancji. Podczas walki potrafiła się uśmiechać, a swoim przeciwnikom cały czas przypominała by nie lekceważyli shinobi z Yukigakure.

Umiejętności

Fubuki, podobnie jak reszta członków drużyny w walce używała Uwolnienia Lodu, jednakże w ich przypadku nie było to Kekkei genkai, ponieważ wymaga to użycia istniejącego już lodu; nie pokazywali technik wiatru i wody - składników, które są wymagane do użycia technik lodu. Fubuki używała hyōtonu do wyciągnięcia lodowych filarów spod ziemi do uwięzienia przeciwnika lub do obrony jej samej a nawet do wytworzenia latających lodowych igieł. Potrafi również używać lodowych bomb przymocowanych do kunai, które po eksplozji zamieniają się w lodowe igły. Fubuki kiepsko radzi sobie w walce wręcz.

Kakuyoku nosiła Zbroję Czakry, który chroniła ją od technik genjutsu i ninjutsu. Dzięki skrzydłom w owej zbroji potrafi latać na krótkie dystanse.

Opis fabuły

Wraz z resztą kompanów, pomogła Dotō w dojściu do władzy i przez 10 lat służyła mu. Otrzymała zadanie porwania Fujikaze Yukie, którą była w rzeczywistości księżniczka Koyuki.

Ciekawostki

  • "Fubuki" (吹雪) znaczy "zamieć śnieżną", zaś "Kakuyoku" (鶴翼) oznacza "skrzydło".

Więcej w Fandom

Losowa wiki