Fandom

Naruto Wiki

Fudō

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Fudō

Fudō.PNG

(フドウ, Fudō)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Atsushi Imaruoka

Dane Osobowe

Wiek Nie Żyje
Przynależność Symbol Kraju Ognia.svg Kraj Ognia
Drużyna 4-Osobowa Drużyna Furido
Typy Natury

Jutsu

Narzędzia

Fudō (フドウ, Fudō) był członkiem 4-Osobowej Drużyna Furido.

Osobowość

Fudō był przedstawiany jako arogancki awanturnik, obraz ten wzmacniały jego długie włosy i wygląd niedźwiedzia. Miał wielki zaufanie do swych zdolności. Podczas swojej pierwszej walki z Team Yamato, wyśmiał Fuen za to, że nie dała mu kredytu na pułapki. Fudō przez swoją siłę miał tendencję do niedoceniania swoich przeciwników, przez co mógł zostać łatwo oszukany przez bardziej inteligentnych przeciwników.

Umiejętności

Styl walki Fudō opiera się głównie na jutsu elementu ziemi i sile fizycznej. Mimo brutalnej natury okazał być bardzo podstępny i wykwalifikowany w technikach naziemnych. Ma możliwość wykorzystania technik na szeroką skalę i pozornie bez wysiłku, co miało zbić przeciwnika z tropu. Podczas ataku na Konohę, na początku pokazał naziemną waleczność, dzięki której jest wstanie zabić dziesiątki shinobi z łatwością. Szczyt jego umiejętności w manipulowaniu ziemią prezentowany jest podczas przyzwania ziemi i zmienienia całego terenu, na potrzebę innych członków zespołu.

Inna jego zdolność to wykorzystanie swojej czakry ziemi, w celu wchłonięcia właściwości kamienia wokół siebie, tworząc ze skóry zbroję, która chroni Fudō przed prawie wszystkimi formami ataków fizycznych, w czasie gdy jego uderzenia są jeszcze bardziej destrukcyjne. Ponadto pokazał swoje dobrze wykorzystane Taijutsu, co wynika z tego ilu ninja Konohy wziął na własną rękę. Pokazał też ogromną siłę, co pokazuje fakt, że bez wysiłku złamał drewno Yamato. Ponadto może wezwać czakrę w dłonie, aby stała się widoczna, co powoduje zwiększenie jego ataków. Jego dokładność w tym pokazał fakt stworzenia symbolu Liścia na skale.

Część II

Dwunastu Strażników Ninja

Fudō widzimy po raz pierwszy wraz z Fuen podczas poszukiwania trumien Dwunastu Strażników Ninja. Później wspomaga swoich towarzyszy w walce z drużyną Yamato. Z wykorzystaniem ziemnej techniki zmienił krajobraz na korzyść swoją i swojej drużyny. Po tym stanął do walki z Yamato. Fudō szybko przeszedł do ataku ze swoją brutalną siłą. Yamato nie mógł pokonać elementem drewna zbroi Fudō. Fudō ostatecznie zdawało się, że zabił Yamato jedną ze swoich ziemnych technik Doton: Ganban Kyū, ale tamten wyszedł z walki bez szwanku.

Binding Nest.PNG

Umierający Fudō

Później podczas ataku na Konohę Fudō miał ogromną rolę w inwazji poprzez zmienienie terenu dzięki swojej czakrze. Później Fudō przyzywa setki zmarłych ninja w celu odwrócenia uwagi shinobich Liścia od planu Kazumy. Następnie ponownie stanął do walki z Yamato. Podczas walki Fudō walczy tak samo jak za pierwszym razem, Yamato zdaje sobie sprawę, że zbroja Fudō jest wrażliwa na wodę. Yamato nawadnia obszar walki, co powoduje, że Fudō zaczyna tonąć. Yamato następnie wykorzystuje element drewna do uwięzienia Fudō, co powoduje wyrośnięcie drzewa i zgniecenie ciała Fudō. Po śmierci Fudō jego ostatnie jutsu zostaje odwołane, zombie obracają się w proch, a Konoha wraca do normalnej postaci.

Więcej w Fandom

Losowa wiki