Fandom

Naruto Wiki

Fuen

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Fuen

Fuen 3.png

(フエン, Fuen)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Yōji Ueda Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek Nie Żyje
Przynależność Symbol Kraju Ognia.svg Kraj Ognia
Drużyna 4-Osobowa Drużyna Furido
Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Fuen (フエン, Fuen) była kunoichi, wchodzącą w skład grupy złodziei, kradnących zwłoki Dwunastu Strażników Ninja. Dobry strateg. Powszechnie uważana za najsłabszego członka Drużyny Furido.

Osobowość

Fuen miała kompleks wyższości. Jako strateg miała wysokie mniemanie o swojej inteligencji i umiejętnościach. W walkach szybko się nudziła i była uszczęśliwiona, kiedy ktoś okazał się zdolny do przetrwania pierwszej fazy jej strategii, dlatego też podczas ataku na Konohę chciała walczyć z Saiem, który spełnił jej wymagania.

Umiejętności

Earth Release Rock Staff.png

Fuen używa Uwolnienia Ziemi: Laska z Segmentu Skały.

Fuen specjalizuje się w odwracaniu uwagi przeciwnika. Jej najbardziej zauważalne umiejętności to malowanie różnych rzeczy na swojej mapie, dzięki czemu manipuluje każdym terenem, jak chce. Tereny te nie mogły wrócić do normalnej postaci, jeśli Fuen nie zostanie zabita, nie zwinie mapy lub nie przeniesie się w inne miejsce. Była także bardzo biegła w genjutsu i truciznach. Do jej zdolności należy również potężne jutsu pieczętowania. Jej techniki były dystansowe, polegające na oszustwach, a w bezpośredniej konfrontacji jej umiejętności były raczej słabe.

Część II

Dwunastu Strażników Ninja

Po raz pierwszy widzimy Fuen wraz z Fudō w czasie poszukiwania trumien członków Dwunastu Strażników Ninja. Pojawia się ponownie w swojej konfrontacji z zespołem Yamato, gdzie wykorzystała potężne jutsu Fudō oparte na ziemi. Dzięki swoim umiejętnościom zmieniła cały teren w labirynt pełen pułapek. Drużyna Yamato ledwo przeżyła.

Fuen zabita przez Sakurę.png

Śmierć Fuen.

Podczas ataku na Konohę zadaniem Fuen było, żeby nikt nie mógł uciec z wioski. W tym celu przyzwała gigantyczną barierę wokół Konohy. Po odkryciu ich planu, Fuen miała powstrzymać czyjąś ingerencję w plan Kazumy, w ten sposób natknęła się na Sakurę. Fuen udało się uwięzić dziewczynę w pułapkowej jaskini, po czym cała pułapka została zatruta. Kiedy Fuen chciała zabić Sakurę nożem, okazało się, że to podmiana. Prawdziwa Sakura ujawniła się, uderzając Fuen (w ten sposób Sakura unieruchomiła Fuen), po czym wyśmiała ją za to, że nie zna własnych ograniczeń w walce. Młoda kunoichi z Konohy zakończyła tę walkę, uderzając Fuen w ziemię ze swoją ogromną siłą, tworząc ogromny krater i tym samym niszcząc barierę wokół wioski.

Więcej w Fandom

Losowa wiki