Fugai

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Stub-icon.png Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Fugai

Fugai.png

(フガイ, Fugai)

Debiut

Film Naruto film: Legenda Kamienia Gelel
Występuje w Tylko Film

Głos

Japoński Urara Takano

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek Nie Żyje
Wzrost
  • Część I: 186
    18.600 cm
Przynależność Kontynent Temujina
Drużyna Rycerze Haido

Fugai (フガイ, Fugai) służyła jako rycerz Haido w jego domniemanej armii "Utopii".

Osobowość

Fugai wydaje się agresywna. Jest człowiekiem, którego łatwo rozgniewać. Stara się używać siły, aby osiągnąć swoje cele. W swojej walce z Sakurą pokazuje sadyzm i arogancję, chciała zabić przeciwnika, nie doceniając jego zdolności, co przyczyniło się do jej upadku.

Umiejętności

Fugai w formie wilkołaka.jpg

Fugai w formie wilkołaka

Fugai, prawdopodobnie pod wpływem kamienia Gelel, może zmienić się w postać, która przypomina wilkołaka. W tej formie może wyzwolić głośne wycie, które mogłoby zniszczyć okolice i pokonać wrogów. Forma ta ma dwa tryby: pierwszy, Fugai staje się wilkołakiem o siwych włosach i oczach, jednakże zachowuje swoją zbroję. Natomiast drugi tryb: strój Fugai staje się bardziej dziki.

Podczas filmu

Zagraża ona Kahiko, gdy próbuje wydobyć od niego informacje na temat Kamienia Gelel, jednak interwencja Shikamaru i Sakury zmusiła ją do ucieczki. Później Sakura zwabiła ją pod duży zestaw dzwonów, które odzwierciedliły jej wycie, co z kolei spowodowało jej oszołomienie i niezdolność do ucieczki. Następnie zagrodzenia runęły na nią, zabijając ją.

Ciekawostki

  • Fugai przekształca się w postać podobną do wilkołaka, Ranke w postać podobną do Frankensteina, a Kamina w postać podobną do Draculi. Jest to parodia do trzech klasycznych potworów kina, a mianowicie Fugai do Wilkołaka, Ranke do Frankensteina, a Kamina do Draculi.

Więcej w Fandom