Fandom

Naruto Wiki

Fuguki Suikazan

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Fuguki Suikazan

Fuguki.png

(西瓜山河豚鬼, Suikazan Fuguki)

Debiut

Manga Rozdział 507
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3

Głos

Japoński Minoru Hirota Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Ryb.svg 22 Lutego
Wiek
  • Część II: 36 (Nie Żyje)
Wzrost
  • Część II: 249,1 cm
Waga
  • Część II: 156,7 kg
Grupa krwi 0
Przynależność Symbol Kirigakure.svg Kirigakure
Drużyna Siedmiu Szermierzy Ninja Mgły

Ranga

Ranga Ninja
Jutsu

Fuguki Suikazan (西瓜山河豚鬼, Suikazan Fuguki) był poprzednim posiadaczem Samehady, oraz wysokiej rangi shinobim z Kirigakure oraz członkiem organizacji Siedmiu Mistrzów Miecza. Był przełożonym Kisame Hoshigakiego.

Przeszłość

Przypisał Kisame do Sekretnego Wydziału Wywiadu głównie jako ochroniarz, nakazując mu obronę swych towarzyszy. Zaznaczył jednak, że kody, które zdobędą są o wiele więcej warte niż życia tych osób. Z powodu takiego zestawu priorytetów Kisame postanowił zmasakrować własną drużynę, gdy byli w niebezpieczeństwie popadnięcia w ręce Ibikiego Morino podczas misji, w celu obrony tych cennych informacji.

Później okazało się, że Fuguki przekazał dużo tajnych informacji wrogom, za co został zabity przez Kisame, który najwyraźniej podczas ich spotkania poprzebijał go ostrymi narzędziami, związanymi z łańcuchami. Kisame następnie wziął Samehadę dla siebie, stając się członkiem Mistrzów Miecza, bezpośrednio podległemu Yagurze i wspólnikiem Madary Uchihy.

Wygląd

Fuguki Suikazan był potężnie zbudowanym shinobim. Miał małe okrągłe oczy i tak jak wszyscy członkowie znanych Siedmiu Mistrzów Miecza Ukrytej Mgły, ostre postrzępione zęby. Posiadał długie włosy, które sięgały do końca jego pleców i były splecione w dwa okrągłe koki. Miał tatuaże na twarzy, nadające mu ogólny wygląd rekina tygrysiego. Nosił także standardowy kombinezon Kirigakure, opaskę, sandały, luźne bandaże na szyi oraz Samehadę przywiązaną przez ramię.

Światowa Wojna Shinobi

Fuguki wraz z poprzednią generacji Siedmiu Mistrzów Miecza Mgły, zostali wezwani przez Pakurę oraz Gariego, kontrolowanych przez Kabuto za pomocą Kuchiyose: Edo Tensei, w celu zdobycia przewagi nad trzecią dywizją. Wkrótce rozpoczyna się atak na żołnierzy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki