FANDOM

Furui (フルイ, Furui) był elitarnym shinobi z Kumogakure należącym do Drużyny Ujarzmiającej Ośmioogoniastego.

Przeszłość

Death of Motoi's father

Śmierć Furuia.

Trzydzieści lat przed rozpoczęciem Czwartej Wielkiej Wojny Shinobi został zabity przez Ośmiogogniastego podczas bitwy z nim, będąc przebitym przez jeden z jego rogów. Jego śmierć jak i wielu innych ninja zaowocowała w krąg nienawiści wokół B i spowodowała nienawiść Motoia do najlepszego przyjaciela.

Osobowość

W anime gdzie jego osobowość została wyjaśniona okazał się bardzo odważną osobą, która kocha swoją wioskę. Mobilizował swoich kolegów z drużyny do walki z demonem podczas starcia. Gdyby nie jego poświęcenie, nie udało by się pokonać bestii.

Wygląd

Był wysokim mężczyzną o ciemnych kolczastych włosach. Nosił okrągłe okulary, standardowy strój ninja z Kumogakure, opaskę na czoło i nagolenniki. On i jego syn byli do siebie bardzo podobni.

Umiejętności

Motoi's father Raiton

Furui używa Uwolnienia Błyskawicy

Był wykwalifikowanym shinobim wybranym do specjalnego zespołu Trzeciego Raikage, który miał zapieczętować Ogoniaste Bestie. W walce używał łańcucha, do którego na końcu był przyczepiony metalowy młot. Gdy udało mu się złapać bestię użył elementu błyskawicy by ją chwilowo obezwładnić.