FANDOM

Furui

Ojciec Motoi'a.png

(フルイ, Furui)

Debiut

Manga Rozdział 494
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński Shinobu Matsumoto Ikona - Szukaj.png

Dane osobowe

Wiek
  • Część II: 35 (Nie Żyje)
Przynależność Symbol Kumogakure.svg Kumogakure
Drużyna Drużyna Ujarzmiająca Ośmioogoniastego

Ranga

Ranga Ninja
Rodzina

Typy natury

Furui (フルイ, Furui) był shinobi z Kumogakure oraz członkiem Drużyny Ujarzmiającej Ośmioogoniastego.

Przeszłość

Death of Motoi's father.png

Śmierć Furuia.

Trzydzieści lat przed rozpoczęciem Czwartej Wielkiej Wojny Shinobi został zabity przez Ośmiogogniastego podczas bitwy z nim, będąc przebitym przez jeden z jego rogów. Jego śmierć jak i wielu innych ninja zaowocowała w krąg nienawiści wokół B i spowodowała nienawiść Motoia do najlepszego przyjaciela.

Osobowość

W anime gdzie jego osobowość została wyjaśniona okazał się bardzo odważną osobą, która kocha swoją wioskę. Mobilizował swoich kolegów z drużyny do walki z demonem podczas starcia. Gdyby nie jego poświęcenie, nie udało by się pokonać bestii.

Wygląd

Death of Motoi's father 2.jpg

Martwe ciało Furuia.

Był wysokim mężczyzną o ciemnych kolczastych włosach. Nosił okrągłe okulary, standardowy strój ninja z Kumogakure, opaskę na czoło i nagolenniki. On i jego syn byli do siebie bardzo podobni.

Umiejętności

Motoi's father Raiton.png

Furui używa elementu błyskawicy

Był wykwalifikowanym shinobim wybranym do specjalnego zespołu Trzeciego Raikage, który miał zapieczętować Ogoniaste Bestie. W walce używał łańcucha, do którego na końcu był przyczepiony metalowy młot. Gdy udało mu się złapać bestię użył elementu błyskawicy by ją chwilowo obezwładnić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki